بارسلونا شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف اینتر میامی رفت و موفق شد برابر این تیم به پیروزی برسد.

 اینتر میامی 0-6 بارسا؛ شروع طوفانی با ستاره‌های جدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی تدارکاتی و دوستانه بارسا در اردوی تمرینی پیش فصل آمریکا شب گذشته برابر اینترمیامی برگزار شد و این تیم موفق شد با نتیجه 0-6 از سد حریف عبور کند. 

بارسلونا در حالی به مصاف تیم حریف رفت که از حضور روبرت لواندوفسکی در این بازی بهره نمی‌برد اما بازیکنان جدید دیگر این تیم مانند رافینیا در جریان این پیروزی در زمین بازی حضور داشتند. 

پی‌یر امریک اوبامیانگ خیلی زود موفق شد دروازه حریف را روی پاس گل رافینیا باز کند و در حالی که تازه 20 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، نتیجه را به سود این تیم تغییر دهد. 

تنها شش دقیقه طول کشید که رافینیا در اول دیداری که با پیراهن بارسا در آن به میدان رفت بتواند گل اولش را نیز برای این تیم به ثمر برساند و بازی را 0-2 به سود تیم مهمان کند. 

اما این پایان کار شاگردان ژاوی در نیمه اول نبود و این بار آنسو فاتی بود که باز هم روی پاس گل رافینیا توانست دروازه اینترمیامی را باز کند تا نشان دهد که آماده بازگشت قدرتمند به میادین است و بارسا را با نتیجه 0-3 به رختکن بفرستد. 

ده دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که گاوی بار دیگر توانایی‌هایش را به تصویر کشید و گل چهارم بارسلونا را وارد دروازه حریف کرد تا اینترمیامی عملا دیگر شانسی برای جبران نداشته باشد. 

ممفیس دیپای که این روزها زمزمه جدایی‌اش از این تیم بارها به گوش رسیده است نیز گل پنجم تیمش را در دقیقه 69 وارد دروازه حریف کرد. 

حسن ختام جشنواره گلی که بارسا به راه انداخته بود نیز با عثمان دمبله بود که تنها یک دقیقه پس از دیپای دروازه حریف را باز کرد تا نشان دهد که تلاش مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد با او بی‌دلیل نبوده است.