به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا پس از جذب روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، با معضل عجیبی روبرو شده است.

دردسر عجیب بارسا؛ کمبود W برای نام لواندوفسکی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا امروز به صورت رسمی اعلام کرد که لواندوفسکی را با قراردادی چهار ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است. 

این خبر بسیار خوبی برای این تیم به حساب می‌آید و انتظار می‌رود که فروش پیراهن این تیم را نیز در آستانه فصل 23-2022 تا حد قابل توجهی افزایش دهد. 

با این حال به نظر می‌رسد که هواداران هیجان‌زده و خوشحال بارسلونا باید مدتی برای خریدن پیراهنی که نام این بازیکن روی آن درج شده باشد صبر کنند. 

فروشگاه رسمی بارسلونا اعلام کرده که مواد لازم برای درج نام این بازیکن روی پیراهن‌های فصل جدید این تیم را ندارد و این به معضل جدیدی برای آنها تبدیل شده است. 

در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر شده، هوادارای از یکی از کارمندان فروشگاه رسمی بارسلونا می‌پرسد که چرا نمی‌تواند پیراهن فصل جدید را با نام اختصاصی لواندوفسکی خریداری کند. 

او در پاسخ می‌گوید:« ما هیچ بازیکنی در این تیم نداشتیم که در نامش از حرف دبلیو استفاده شده باشد و حالا لواندوفسکی آمده که دو حرف دبلیو در نام خانوادگی‌اش دارد و به همین دلیل متاسفیم که این حرف در انبار ما به پایان رسید.»

این بازیکن 33 ساله با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو به بارسلونا پیوست اما آنها هنوز این آمادگی را ندارند که پاسخگوی هیجان هواداران از به خدمت گرفتن این مهاجم لهستانی باشند. هرچند گفته شده که فروشگاه رسمی این باشگاه سفارش لازم برای تهیه این حرف را ثبت کرده و به زودی فروش پیراهن بارسا با نام لواندوفسکی را از سر خواهد گرفت.