شایعات ملاقات کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرز صحت ندارد و محال است این بازیکن فصل بعد در رئال مادرید بازی کند.

دلیل سفر رونالدو به مادرید چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو از شرایط فعلی خود در منچستریونایتد راضی نیست و بعد از یک سال قصد جدایی از این باشگاه را در سر دارد. همیشه از رئال مادرید به عنوان یکی از مقاصد احتمالی رونالدو نام برده شده، اما قرار نیست باشگاه پرافتخار اسپانیایی برای جذب این بازیکن اقدام کند. بعدازظهر دیروز اخباری در مورد دیدار بین کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرز منتشر شد، اما نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد این اتفاق هرگز رخ نداده و این شایعات حقیقت ندارد.

به نظر می رسد برنامه رئال مادرید در فصل تابستان کوچک ترین تغییری نخواهد داشت و آنها تلاش برای بازگشت ستاره پرتغالی منچستریونایتد به برنابئو انجام نمی دهند. در واقع رئال مادرید در انتظار شرایط بازیکنان حاضر در لیست فروش مانند بورخا مایورال یا مارکو آسنسیو است و در صورت جدایی آنها، احتمال جذب مهاجم را بررسی خواهد کرد. اما آنها تحت هیچ شرایطی برای بازگشت رونالدو اقدام نمی کنند و پرونده بازگشت بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید به این باشگاه بسته شده است.

سفر دو روزه اخیر رونالدو به مادرید دوباره باعث بروز شایعاتی در مورد آینده او شده، اما هیچ دیداری صورت نگرفته و ستاره پرتغالی نیز خیلی زود به خانه بازگشته است. البته رابطه کریستیانو رونالدو و مدیران رئال مادرید بسیار خوب و در واقع دلیل سفر رونالدو به پایتخت اسپانیا، به علت حضور پسر بزرگ این بازیکن در مراسمی در این کشور بود. کریستیانو رونالدو در ماه فوریه 38 ساله خواهد شد و به همین دلیل کمتر تیم بزرگی حاضر به جذب این ستاره پرافتخار و پرداخت دستمزد هنگفت او برای سال های آتی است.