لیورپول به صورت جدی در حال مذاکره برای جذب جود بلینگام، ستاره انگلیسی و آینده دار دورتموند در تابستان امسال است.

لیورپول به دنبال طعمه رئال مادرید افتاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه به نظر می‌رسید تابستان آرامی در انتظار لیورپول باشد، اما این تیم تا به حال دست به خریدهای بزرگی از جمله داروین نونیز زده و فعالیت آنها در پنجره تابستانی همچنان ادامه دارد. یورگن کلوپ مدت‌هاست علاقه زیادی به جذب جود بلینگام دارد و باشگاه لیورپول از همین حالا برای برآورده کردن خواسته سرمربی آلمانی خود وارد عمل شده است.

فابریزیو رومانو، خبرنگار نامدار ایتالیایی مدعی شد مدیران باشگاه لیورپول اوایل تابستان امسال با دورتموند تماس گرفته و از آنها در مورد شرایط جود بلینگام، ستاره تکنیکی و 19 ساله این باشگاه سوال کردند. به نظر می‌رسید مرسی سایدی‌ها قصد داشتند برای فصل آینده برای جذب این بازیکن ملی‌پوش و انگلیسی اقدام کنند، اما حالا شرایط تغییر کرده و یورگن کلوپ در فصل تابستان همین امسال خواهان جذب جود بلینگام شده است.

رئال مادرید نیز به‌شدت علاقه‌مند به جذب این بازیکن است، اما در فصل تابستان امسال برای خرید جود بلینگام اقدام نمی‌کند و لیورپول قصد دارد پیش از آغاز مبارزه‌ای دشوار در سال بعد، کار انتقال این ستاره آینده دار را تمام کند. دورتموند رقمی در حدود 100 میلیون یورو برای فروش جود بلینگام درخواست کرده و شرایط لیورپول بعد از انتقال هنگفت داروین نونیز، برای این انتقال چندان مساعد نیست. رئال مادرید بعد از ناکامی در جذب کیلیان امباپه قصد داشت برای خرید جود بلینگام اقدام کند، اما به نظر می‌رسد این تصمیم به تابستان سال 2023 موکول شده است.