یورگن کلینزمن می‌گوید رابرت لواندوفسکی همچنان یکی از اسطوره‌های بایرن مونیخ است و روزی به این باشگاه برمی‌گردد و با آغوش باز مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

لواندوفسکی اسطوره بایرن است و خواهد ماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان و ستاره سابق بایرن مونیخ، در یک مصاحبه درباره جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و پیوستن او به بارسلونا صحبت کرده و گفت با وجود همه تلخی‌های هفته‌های آخر حضور او در باواریا، ستاره لهستانی همچنان یکی از اسطوره‌های بایرن است.

لواندوفسکی بعد از هشت سال درخشش با پیراهن بایرن و به ثمر رساندن 344 گل برای این تیم، در روزهای اخیر به بارسلونا پیوست. تلاش لواندوفسکی برای راضی کردن باشگاه به جدایی او و موضع سخت‌گیرانه مدیریت بایرن برای نگهداری او، باعث شد ستاره لهستانی و باشگاه مونیخی چند هفته پرتنش و دراماتیک را پشت سر بگذارند.

در نتیجه لواندوفسکی، بایرن مونیخ را مثل ستاره‌های محبوبی مثل آرین روبن یا فرانک ریبری ترک نکرد. کلینزمن که خود یکی از ستاره‌های محبوب سالها پیش بایرن مونیخ بود می‌گوید لواندوفسکی با همه این حرف‌ها در مونیخ یک اسطوره به حساب می‌آید و در آینده به این باشگاه برگشته و مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

کلینزمن در مصاحبه با گل گفت:" خب البته در کوتاه‌مدت ناراحتی‌هایی وجود خواهد داشت. داستان به اینجا کشید چون بایرن هنوز امیدوار بود که لواندوفسکی در لحظه آخر ماندگار شود. ولی من معتقدم تا چند ماه دیگر که آب‌ها از آسیاب بیفتد، همه هواداران بایرن مونیخ و کل باشگاه متوجه می‌شوند که باید تا ابد قدردان لواندوفسکی باشند.

لوا بدون‌شک یکی از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ باشگاه بایرن است. یکی از هیجان‌انگیزترین و استثنایی‌ترین بازیکنانی که این باشگاه به خود دیده. در آینده فرصت بازگشت او به بایرن فراهم خواهد شد. یا در یک بازی دوستانه یا در جریان یکی از رقابت‌های اروپایی یا به هر بهانه دیگری. من شک ندارم لوا هر وقت به مونیخ برگردد با استقبال بزرگ هواداران بایرن مواجه خواهد شد".