مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: بیمارستان های کمیجان و خنداب با کمبود تجهیزات و نیروی متخصص مواجه هستند.

لزوم توجه ویژه دولت به پروژه های نیمه کاره بیمارستانی استان مرکزی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: بیمارستان های کمیجان و خنداب با کمبود تجهیزات و نیروی متخصص مواجه هستند.

دکتر علی اکبر کریمی در بازدید از میز خدمت ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی اراک که در جریان سفر استانی رییس جمهور برپا شده است، اظهار کرد: میز خدمت وزارت بهداشت در سفر ریاست جمهوری به استان بسیار فعال است و امیدواریم با پاسخگویی به درخواست های مردم گره گشایی از کار مردم صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده پروژه های بیمارستانی در استان مرکزی و اراک از جمله بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، بیمارستان زنان و زایمان، بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی و بیمارستان آیت الله خوانساری که نیمه کاره هستند، لازم است در این سفر نگاه ویژه ای به این پروژه ها صورت گیرد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به اعتباراتی که در سفر برای تکمیل این پروژه ها پیش بینی شده است و گزارشات خوبی که از بازدید تیم همراه هیات دولت منعکس می شود، امید است شاهد سرعت گرفتن و تکمیل پروژه ها و رونق خدمات دولت به مردم استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

وی بیان کرد: بیمارستان های امام علی(ع) در شهرستان کمیجان و بیمارستان مهر خنداب نیز به لحاظ کمبود تجهیزات و نیروی متخصص دارای مشکلاتی هستند و در این سفر خواستار رفع نواقص هستیم تا مردم برای دریافت خدمات ناچار به مراجعه به مرکز استان نباشند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم که در پایان سفر، مصوبات خوبی برای توسعه و تکمیل خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت در شهرها در روستاها و تامین و تجهیز این مراکز داشته باشیم.