وینگر جدید تیم سپاهان در مورد جدایی‌اش از اف سی سیدنی اظهارنظر کرد.

الویس کامسوبا: قرارداد سپاهان زندگی‌ام را عوض می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش باشگاه سپاهان از اولین خرید خارجی‌اش رونمایی کرد تا به این ترتیب الویس کامسوبا وینگر 27 ساله بروندایی از اف سی سیدنی راهی سپاهان شود.

او که سابقه عضویت در ملبورن ویکتوری را هم دارد، فصل گذشته عملکرد درخشانی در اف سی سیدنی داشت و حالا جدایی‌اش با پیام‌های مثبت هواداران این تیم همراه شده است.

باشگاه اف سی سیدنی نیز در بیانیه رسمی از جدایی او با مبلغ رضایت‌نامه «شش رقمی» خبر داده که البته بازه بین 100 هزار تا 999 هزار دلار را شامل می‌شود و کد دقیقی برای اطلاع از هزینه سپاهان برای جدایی وی به دست نمی‌دهد.

این بازیکن بر اساس آنچه در بیانیه اف سی سیدنی آمده «اعتراف کرده» که پیشنهاد سپاهان را نمی‌توانست رد کند: «این یک انتقال متحول کننده برای زندگی من و خانواده‌ام است و من از سیدنی اف‌سی برای موافقت با این قرارداد سپاسگزارم.»

در ادامه اظهارات کامسوبا آمده است: «من از حمایت بزرگی در این باشگاه برخوردار بوده‌ام و پیشرفت حرفه ای من به لطف حمایتی است که از طرف همه، از جمله هم‌تیمی‌ها داشته‌ام. می‌خواهم از استیو و کادر مربیگری‌اش برای باور به من، همچنین از هیئت مدیره و مدیرعامل سیدنی اف سی که اجازه استفاده از این فرصت را به من دادند و از هواداران که پشتیبان من بودند، تشکر کنم.»

او همچنین اظهار امیدواری کرد که دوباره به اف سی سیدنی بازگردد.

سرمربی این تیم، استیو کوریکا، نیز در خصوص این انتقال گفت: «ما دوست داشتیم کامسوبا در تیم بماند چون عملکرد خوبی از خود نشان داد اما این انتقال بزرگ برای اوست و ما نمی‌خواستیم جلوی راهش بایستیم.»

الویس کامسوبا فصل گذشته جزو بازیکنان فیکس این تیم بود و 5 گل هم به ثمر رساند.