وسلی گومز دو سانتوس پس از سال‌ها بازی در سطح اول لیگ برزیل حالا به کرمان آمده تا جانشین سعید صادقی شود.

جانشین گران‌ترین بازیکن لیگ از برزیل آمد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر فصل گذشته تیم سرسختی بود که با یک خرید خارجی و حواشی عجیب و غریبش هفت امتیاز از دست داد ولی با این وجود هم رتبه خوب چهارمی را به‌دست آورد. در این فصل نیز سرمه‌ای‌پوشان گل‌گهر روند نقل و انتقالات‌شان را برای مدعی شدن پیش گرفته‌اند.

این تیم که ابتدا قرارداد قلعه‌نویی را تمدید کرد و سپس برای ادامه همکاری با تعداد زیادی از بازیکنانش به توافق رسید، حالا برای پر کردن جای خالی جدا شده‌ها تلاش می‌کند. گل‌گهر حالا پس از جذب محمد خدابنده‌لو، امیر شهیم و مهران درخشان مهر که بازیکنان جوان محسوب می‌شوند؛ یک برزیلی با تجربه را به‌عنوان چهارمین خرید خود معرفی کرد.

امیر قلعه‌نویی فصل گذشته بهترین گل‌ساز لیگ را در اختیار داشت. سعید صادقی با نبوغ و تکنیک بالای خود در گل‌گهر موفق به ثبت ۱۴ پاس گل شد اما با این روند خیره کننده خواهان زیادی پیدا کرد و گل‌گهر موفق به حفظ او نشد. سعید صادقی راهی پرسپولیس شد و حالا جانشین او از برزیل آمده است.

وسلی که ۳۰ سال دارد فوتبال حرفه‌ای را با تیم اتلتیکو مینیروی برزیل آغاز کرد و پس از ۶ فصل حضور در این تیم شناخته شده در دیگر تیم‌های برزیل توپ زد که آخرین آنها سیارا بود. گومز همچنین در دو مقطع به شرق آسیا رفته و پیراهن ویسل کوبه ژاپن را برتن کرده و حالا با سفر به غرب آسیا و لیگ برتر ایران تجربه متفاوتی را پیشرو خواهد داشت.

این بازیکن که هافبک تهاجمی تخصصی است توانایی بازی در کناره‌ها و پست وینگر را نیز دارد و دست قلعه‌نویی را برای بازی گرفتن از او در کمربند میانی باز می‌گذارد‌. گل‌گهر او را به‌عنوان بازیکن آزاد به‌خدمت گرفته است.

درحالی‌که شایعات زیادی در خصوص حضور آیاندا پاتوسی و حتی ضرغام اسماعیل به‌عنوان سهمیه خارجی در گل‌گهر مطرح بود، وسلی گومز پس از کی‌روش استنلی و اریک بایناما سومین سهمیه خارجی این باشگاه شد‌.

حالا تکنیک و طراحی برزیلی در رگ‌های گل گهر جریان دارد و باید دید یک مدعی تازه به جمع رقابت با گل‌سازهایی مثل صادقی، ترابی، آذرباد، رفیعی و... اضافه خواهد شد یا خیر‌.