باشگاه نیوکاسل به دنبال جذب ممفیس دیپای، مهاجم هلندی و باتجربه بارسلونا در پنجره تابستانی امسال خواهد بود.

نام ستاره هلندی بارسلونا در لیست پولدارها قرار گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل و در روزهای حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا، ممفیس دیپای مهم‌ترین مهره هجومی این تیم بود و در تمامی مسابقات در ترکیب ثابت قرار داشت. اما با جدایی این سرمربی هلندی، ممفیس دیپای نیز به تدریج جایگاه خود در ترکیب ثابت را از دست داد و حالا در فصل جدید، شرایط برای این بازیکن دشوارتر شده است. با اضافه شدن ستاره‌هایی مانند رابرت لواندوفسکی و رافینیا و همچنین با تمدید قرارداد عثمان دمبله، کار ممفیس دیپای برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت‌تر از قبل خواهد شد.

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد ممفیس دیپای 28 ساله اخیرا نامه‌ای از مدیران بارسلونا با این مضمون دریافت کرده که می‌تواند با باشگاه‌های دیگر تماس گرفته و با آنها به توافق برسد. به نظر می‌رسد اخیرا مدیران متمول باشگاه نیوکاسل به بارسلونا اطلاع داده‌اند که حاضرند رقم 17 میلیون پوند برای خرید ممفیس دیپای بپردازد و این رقم مورد نظر سران باشگاه اسپانیایی است. 

البته این ملی‌پوش هلندی با 80 بازی ملی در روزهای اخیر انتقال به تاتنهام را رد کرده و تمایلی به بازی کردن در لیگ برتر نشان نداده است، زیرا ممفیس دیپای به دنبال باشگاهی است که با سبک فوتبالی او مطابقت داشته باشد و به این راحتی حاضر به جدایی از بارسلونا نیست. اما به نظر نام این بازیکن جایی در برنامه‌های ژاوی ندارد و او این موضوع را به خود ممفیس دیپای نیز اطلاع داده است.