هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، می‌گوید به شروعی تازه تحت هدایت اریک تن هاخ امیدوار است.

مگوایر: می‌خواهم شکست‌های سال گذشته را جبران کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل گذشته شرایط دشواری را سپری کرده و یکی از بدترین نتایجش در تاریخ لیگ برتر را به ثبت رساند. 

مگوایر یکی از بازیکنانی بود که فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشت و این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که او در دیدارهای پایانی نیمکت‌نشین شد.

اعتراض شدید هواداران به عملکرد کاپیتان این تیم تا جایی پیش رفت که او حتی به بمب‌گذاری در منزلش تهدید شد و مجبور شد همسر و فرزندانش را از خانه بیرون کند و پای پلیس نیز به این ماجرا باز شده بود. 

با این حال، این بازیکن انتظار دارد که شرایط در فصل جدید وئ تحت هدایت اریک تن‌هاخ برای او تغییر کند و این فرصت را داشته باشد که خاطرات تلخ فصل گذشته را از بین ببرد. 

مگوایر در جلسه پرسش و پاسخ با هواداران یونایتد در ملبورن گفت:« ببینید سال گذشته بسیار ناامیدکننده بود. من بازی خوبی ارائه نکردم و تیم ما نیز خوب بازی نکرد. اما یک زندگی حرفه‌ای خوب ممکن است 10 تا 15 سال ادامه داشته باشد و اینطور نیست که هر سال همه چیز عالی باشد و هیچ مشکل و دشواری‌ای پیش نیاید.»

او با اشاره به اتفاقات فصل گذشته اظهار داشت:« باید جنگید، ممکن است شکست‌هایی رخ دهد و سال گذشته مطمئنا یک شکست و حرکت رو به عقب در مسیر زندگی حرفه‌ای من بود. همه – از بازیکنان تا باشگاه – می‌دانند که فصل گذشته خوب نبود اما حالا یک آغاز جدید داریم و فرصت جبران در فصل مهم یپش روی ما است.»

کاپیتان یونایتد از هواداران خواست که اتفاقات گذشته را فراموش کنند و اضافه کرد:« حالا همه چیز را پشت سر گذاشتیم و باید به آینده نگاه کنیم و این باشگاه را بار دیگر به فتح جام‌های قهرمانی که شایسته آن است برسانیم.»