رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا در اولین ال کلاسیکوی خود به شکل فوق العاده ای موفق به گلزنی شد.

 سوپر گل ستاره جدید بارسا برابر رئال مادرید (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم محبوب و پرطرفدار فوتبال اسپانیا امروز در ایالت متحده به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه اول این بارسلونا بود که با برتری 0-1 راهی رختکن شد. تک گل کاتالان ها را در نیمه اول رافینیا، ستاره جدید و برزیلی این تیم به ثمر رساند تا نشان دهد ارزش اصرار ژاوی در بازار تابستانی را داشته است. 

در حالیکه به نظر می رسید این وینگر تکنیکی باشگاه لیدز برای انتقال به چلسی به توافق رسیده، در نهایت این بارسلونا بود که موفق شد شرایط جذب رافینیا را فراهم کند و حالا او در اولین ال کلاسیکو با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه، موفق به گلزنی برابر رئال مادرید شد.

در دقیقه 27 این دیدار بود که ادر میلیتائو، مدافع برزیلی و جوان رئال مادرید در سمت راست مرتکب اشتباه شد و پاس ضعیف او در سمت مخالف و در پشت محوطه جریمه به رافینیا رسید. دیگر ستاره برزیلی حاضر در میدان نیز درنگ نکرد و با یک ضربه استثنایی و فوق العاده از پشت محوطه جریمه رئال مادرید، تیبو کورتوا را مغلوب کرد و به زیباترین شکل ممکن موفق شد دروازه حریف را باز کند. بی تردید این شروعی درخشان برای یک بازیکن بارسلونا محسوب می شود و برای محبوب شدن، چه کاری بهتر از باز کردن دروازه رئال مادرید حتی در دیداری دوستانه.