ال کلاسیکوی بامداد امروز اولین بازی دو خرید جدید رئال مادرید بود.

نمایش متفاوت دو خرید جدید رئال در ال‌کلاسیکو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، برای هر فوتبالیستی نخستین بازی برای تیم جدید فراموش نشدنی است و این اتفاق ممکن است تجربه خوبی باشد یا اینکه با شکست همراه شود. آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی بامداد امروز در اولین بازی خود با پیراهن رئال، شکست در ال‌کلاسیکو را تجربه کردند. این اولین بازی پیش فصل رئال مادرید بود ولی بارسا سومین بازی خود را پشت سر می گذاشت. تک گل نیمه اول رافینیا تا پایان باقی ماند و برتری برای بارسا به ثبت رسید.

در این بازی کارلو آنچلوتی از آنتونیو رودیگر در سمت چپ استفاده کرد که برای بسیاری تعجب برانگیز بود. این پستی غیرمعمول برای رودیگر است که به بازی در دفاع میانی عادت دارد. در هر صورت رودیگر در دفاع چپ هم نمایش خوبی داشت و نمره قبولی گرفت.

 رودیگر در تنش و دعوا بین بازیکنان دو تیم حضور داشت و در دفاع از وینیسیوس با رونالد آرائوخو درگیر شد. مدافع آلمانی از همین شروع کار، شخصیت بالا و قدرت رهبری خود را نشان داد و باید منتظر بازی های بعدی و نقشه های کارلو آنچلوتی برای او ماند.

شوامنی اما بر خلاف رودیگر نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود. ستاره سابق موناکو را بیشتر در درگیری های میانه زمین شاهد بودیم و کمتر پاس موثری ارسال کرد. 3 دوئل با بازیکنان بارسا را برنده شد و 90 درصد پاس هایش درست بودند. دو بار توپگیری کرد و دو تکل موفق نیز داشت. تنها هشت پاس شوامنی در زمین حریف بود و سه توپ را نیز از دست داد. کیفیت واقعی شوامنی را باید در بازی های بعدی دید.