چلسی پس از انتقال احتمالی ژوئل کنده به بارسلونا، احتمالا برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع 27 ساله و اسلواک باشگاه اینتر اقدام می کند.

چرا شکست چلسی مقابل بارسلونا به ضرر اینتر شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد چلسی در آستانه یک ناکامی دیگر در فصل تابستان قرار دارد. دیروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا با سویا برای انتقال ژوئل کنده، مدافع فرانسوی این تیم با رقم 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش به توافق نهایی رسیده و این خبر به زودی رسما اعلام خواهد شد. این مدافع ارزشمنئد در آستانه انتقال به استمفوردبریج بود، بنابراین چلسی حالا به دنبال گزینه های دیگری است و آنها قصد دارند برای خرید میلان اشکرینیار، ستاره اسلواک و باکیفیت اینتر اقدام کنند.

قرارداد فعلی این بازیکن در ژوئن 2023 به پایان می رسد و پیش از این توافقاتی برای تمدید قرارداد او با دستمزدی به مبلغ پنج میلیون یورو در هر فصل با اینتر شنیده شده بود، اما این باشگاه مشکلی با فروش میلان اشکرینیار در صورت پیشنهادات قابل قبول ندارد. اینتر در تابستان امسال برچسب قیمت 70 تا 80 میلیون یورو به اشکرینیار زده، اما پاری سن ژرمن تمایلی به پرداخت این رقم نشان نداد و این انتقال منتفی شد. 

با انتقال گلیسون برمر از تورینو به یوونتوس، شرایط اینتر برای فروش میلان اشکرینیار دشوارتر هم شده است، اما اگر چلسی بتواند رقم مورد نظر مدیران این باشگاه را تامین کند، این انتقال نهایی خواهد شد. بعد از جدایی آنتونی رودیگر و آندریاس کریستنسن و ناکامی در جذب ژوئل کنده، چلسی قصد دارد به هر طریقی حداقل یک مدافع باکیفیت به رختکن توماس توخل اضافه کند.