رئیس فدراسیون والیبال وعده داد که احتمالاً پیش از مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی یکی دو بازی دوستانه انجام خواهد داد.

وعده ویژه داورزنی پیش از مسابقات قهرمانی جهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بامداد جمعه بود که کار تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ ملت ها به پایان رسید؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در یک جدال جذاب و هیجان انگیز برابر لهستان قدرتمند با نتیجه 3-2 شکست خوردند تا تیم جوان ما از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملت ها باز بماند.

تیم ملی حالا استراحت حدوداً یک هفته‌ای را پشت سر خواهد گذاشت و بعد از آن دوباره تمرینات شاگردان بهروز عطایی برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان که اوایل شهریور ماه در اسلوونی و لهستان برگزار می شود، آغاز خواهد شد.

با این حال حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان مستلزم یک آماده سازی فوق‌العاده و مخصوصاً برگزاری مسابقات دوستانه است. ملی پوشان قرار است اواخر این ماه در جام واگنر لهستان حضور پیدا کنند که به جز میزبان تیم‌های صربستان و آرژانتین نیز در آن حضور دارند و می تواند یک تورنمنت دوستانه فوق العاده برای تیم ملی باشد.

در همین راستا محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که روز گذشته در شبکه ورزش حضور پیدا کرده بود وعده داد که تیم ملی پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان به جز حضور در جام واگنر یکی دو بازی دوستانه نیز انجام خواهد داد و فدراسیون در تلاش است تا مقدمات این مهم را فراهم کند.‌