اتلتیکو مادرید برای تامین منابع مالی جذب کریستیانو رونالدو، قصد دارد سائول نیگز، آلوارو موراتا و آنتوان گریزمان را به فروش برساند.

تنها مشتری جدی کریس رونالدو به سیم آخر زد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد از شرایط فعلی باشگاه و دوران حضورش در اولدترافورد ناراضی بوده و قصد دارد در فصل تابستان و بعد از یک سال یونایتد را ترک کند. رونالدو امروز برای اولین بار پس از زمان انتصاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد با او در کمپ تمرینی باشگاه ملاقات خواهد کرد و به نظر ستاره پرتغالی قصد دارد در این جلسه، تصمیم خود مبنی بر جدایی را به گوش کادر فنی باشگاه برساند.

علیرغم اخبار فراوان در مورد نارضایتی هواداران روخی بلانکوس از نهایی شدن این خرید احتمالی، کریستیانو رونالدو آماده انتقال به اتلتیکومادرید و حضور دوباره در لالیگا بعد از چهار فصل است. حالا نشریه کادناسر مدعی شد مدیران اتلتیکومادرید علاقمند به انجام این انتقال هستند، اما ابتدا باید بودجه مناسب جذب ستاره های مانند کریستیانو رونالدو تامین شود و برای رخ دادن این اتفاق، چاره ای جز فروش بازیکن وجود دارد. 

به نظر می رسد نام  سائول نیگز، آلوارو موراتا و آنتوان گریزمان در لیست فروش اتلتیکو قرار گرفته و اگر مشتری مناسب برای این بازیکنان پیدا شود، دیگو سیمئونه مشکلی با جدایی آنها ندارد. آنتوان گریزمان به صورت قرضی از بارسلونا راهی اتلتیکو شده و باید دید آیا تیمی حاضر به جذب او در این شرایط است یا نه. آلوارو موراتا به شدت مورد توجه یوونتوس و مکس آلگری قرار دارد و امکان بازگشت او به تورین در هفته های پیش رو کم نیست. 

اما در هفته های اخیر تیمی برای توافق با سائول نیگز وارد عمل نشده و کار اتلتیکو برای فروش این هافبک اسپانیایی آسان نخواهد بود. سائول یک فصل را به صورت قرضی در چلسی سپری کرد، اما توماس توخل چندان از عملکرد این بازیکن رضایت نداشت و چاره ای جز بازگشت به مادرید پیش روی این بازیکن نبود.