تاد بولی، مالک جدید چلسی، قصد دارد یک مهمانی غیررسمی با همتایانش در لیگ برتر برگزار کند.

مهمانی مالک جدید چلسی برای مدیران  لیگ برتری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این تاجر آمریکایی که یکی از مالکان باشگاه فوتبال آمریکایی ال ای داجرز نیز هست، در بهار گذشته از فرصت فروش چلسی توسط رومن آبراموویچ که با حمله روسیه به اوکراین کلید خورد، استفاده کرد و با پرداخت 4.25 میلیارد دلار با مشارکت کمپانی کپیتال کلی‌یرلیک، این باشگاه لندنی را خرید.

اکنون اتلتیک ادعا کرده که او قصد دارد در یک مهمانی شام از مدیران سایر باشگاه های لیگ برتری پذیرایی کند؛ این مهمانی در حاشیه نشست سهامداران باشگاه چلسی صورت خواهد گرفت. به نظر می رسد بولی برای اینکه چهره مثبتی از خود در بین سایر مالکان و مدیران لیگ برتری ترسیم کند، چنین مهمانی ای را ترتیب داده و این اقدام او با استقبال همتایانش روبرو شده است؛ هرچند همه آنها امکان شرکت در این مهمانی را ندارند.

بولی از زمان حضور در چلسی، تغییراتی را در هیئت مدیره باشگاه ایجاد کرده و بروس باک و مارینا گرانوفسکایا، مدیران ارشد باشگاه در زمان آبراموویچ، مجبور به ترک استمفوردبریج شده اند.

او در حال حاضر علاوه بر پست ریاست، به طور موقت نقش مدیر ورزشی باشگاه را نیز برعهده دارد و در این تابستان مذاکرات برای خریدهای جدید را نیز پیش برد.