بعد از اظهارات روز گذشته یحیی گل محمدی اکنون درویش در سکوت به دنبال این است تا اقدامات خود را به نتیجه برساند.

فرمول جذب  دیاباته محسن مسلمان و  سید جلال!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس که انتظار نداشت بعد از جذب هفت بازیکن که از قضا چهار نفر آنها عضو تیم ملی هستند، با واکنش تند یحیی گل محمدی در خصوص توقف نقل و انتقالات مواجه شود، اکنون علیرغم تلاش‌هایی که برای پاسخگویی نسبت به این موضع‌گیری از سوی رسانه‌ها صورت گرفته، به بهترین شکل به دنبال پایان نقل و انتقالات این باشگاه است.

پرسپولیس تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و سعید صادقی را به عنوان چهار ملی‌پوش به خدمت بگیرد و گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی (بازیکن تیم المپیک ایران) و دانیال اسماعیلی‌فر نیز دیگر بازیکنانی بودند که در تابستان داغ نقل و انتقالاتی به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

با این حال مشکلاتی که بر سر انتقال مهاجمان مدنظر یحیی‌ گل‌محمدی شکل گرفت باعث شده تا اکنون سرمربی سرخپوشان با احساس خطر در خصوص ضعفی که در طول فصل گریبان تیمش را در فاز تهاجمی و گلزنی خواهد گرفت، از هم اکنون اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کند. با این حال باشگاه پرسپولیس اکنون برخلاف فضای شکل گرفته و در سکوت در تلاش است تا از این خان پایانی نیز به سلامت عبور کرده و نمره قبولی‌اش را در پنجره تابستانی دریافت کند.

یحیی گل محمدی و البته هواداران پرسپولیس با توجه به داشته‌های تیم در خط حمله، تنها با جذب دو مهاجم خارجی و باکیفیت و البته گلزن قانع خواهند شد. موضوعی که طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر علیرغم تلاشی که در این خصوص شده بی‌نتیجه مانده است.

درویش اما توانسته تا این لحظه با گزینه نهایی یحیی گل محمدی که مهاجمی از سری B برزیل است به نتایج مثبتی دست یابد و مذاکره با باشگاه این بازیکن در خصوص رقم رضایتنامه و همچنین دستمزد بازیکن مدنظر در حال پیگیری است. باشگاه کاملا امیدوار نسبت به این انتقال نشان می‌دهد و اگر مشکل خاصی بار دیگر پیش نیاید باید منتظر این انتقال بود.

مدیرعامل پرسپولیس اما در آخرین اقدام خود شاید دست به اقدامی جالب توجه بزند؛ شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد، گزینه‌ای بوده که طی چند مدت اخیر بارها به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده است و سرمربی سرخ‌ها بنا به خواسته فنی خود با این انتقال مخالفت کرده است.

با این حال کیفیت قابل توجه این مهاجم فرانسوی که فصل گذشته نیز در تیم الغرافه و در جمع شاگردان آندره آ استراماچونی موفق شده طی 16 بازی 11 گل به ثمر برساند، باعث شده تا باشگاه همچنان در انتظار این باشد که این انتقال صورت گیرد.

باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم نیم نگاهی نیز به وضعیت محسن مسلمان و البته سیدجلال حسینی دو ستاره سابق این باشگاه در دوره برانکو ایوانکوویچ نیز دارند. دو بازیکنی که با گارد سرمربی موفق کروات این باشگاه برای عقد قرارداد در آن مقطع مواجه بودند اما با اقدام مدیریتی وقت و عقد قرارداد با سرخپوشان ضمن ارائه عملکردی قابل دفاع القاب مهندس و سوپرمن را نیز از آن خود کردند تا پروفسور نیز کاملا به کار آنها ایمان بیاورد. آیا درویش نیز قادر خواهد بود در لحظه آخر یحیی گل محمدی را مجاب به این انتخاب کند و شرایط را به سود پرسپولیس تغییر دهد؟