سحر سنسی، برادر و مدیر برنامه آنتونیو رودیگر، مدافع جدید رئال مادرید درباره انتقال این ستاره آلمانی صحبت کرده است.

برادرم به احترام چلسی راهی رئال مادرید نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی و تنومند در ابتدای پنجره تابستانی و پس از پایان قراردادش با چلسی، پیشنهاد رئال مادرید را پذیرفت و به این تیم نقل مکان کرد. حالا برادر این بازیکن فاش کرد در سال‌های اخیر با رئال مادرید در ارتباط بوده و محرومیت چلسی از خرید بازیکن در سال 2019، مانع انتقال رودیگر به رئال مادرید شده است.

صحر سنسی گفت: "تماس مستقیم با مدیریت باشگاه رئال مادرید برای انتقال آنتونی به این تیم داشتیم و در طول مذاکرات نیز هیچ مشکلی پیش نیامد، زیرا ما از سال 2016 با این باشگاه در تماس بودیم. تمایل رئال مادرید به انتقال آنتونی رودیگر در سال 2019 جدی‌تر شد، اما در آن مقطع محرومیت از خرید بازیکن جدید گریبان چلسی را گرفت و آنتونیو به احترام مدیران این باشگاه نمی‌خواست راهی تیم دیگری شود، زیرا چلسی در آن مقطع نمی‌توانست جایگزینی برای رودیگر جذب کند.

برای انتقال یک بازیکن، افراد کلیدی در باشگاه در مورد این انتقال صحبت می‌کنند. سپس نظر خود بازیکن را جویا می‌شوند و در مرحله بعد شما می‌توانید در مورد اعداد و ارقام صحبت کنید. 

رابطه با کارلو آنچلوتی؟ من از سال 2018 و در باشگاه ناپولی با کارلو در تماس نزدیک بودم. آنچلوتی دیدگاه خود از نظر فوتبالی را کامل به رودیگر توضیح داد. تونی نیز به طرز فکر کارلتو علاقه‌مند شد؛ گفت‌وگوی بسیار خوبی بین طرفین شکل گرفت و احساس خوب رودیگر برای بازی کردن زیر نظر کارلتو را بیشتر تقویت کرد."