جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، از حضور روبرت لواندوفسکی در این تیم بسیار خوشحال است.

آلبا: جذب لواندوفسکی باعث افتخار بارسلوناست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این اولین تجربه بازیکنان جدید بارسا از جمله لواندوفسکی از حضور در ال‌کلاسیکو و همچنین بازی کنار هم تیمی‌های جدیدش بود که به نظر می‌رسد از حضور او در جمع خودشان بسیار خوشحال هستند. 

آلبا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« حضور بازیکنی با این کیفت و این قدرت در تیم ما باعث افتخار است. او قرار است به بازیکنی مهم برای ما تبدیل شود. او باعث شد بایرن به تیمی بزرگ‌تر تبدیل شود و به ما هم کمکبسیاری می‌کند. او اشتیاق زیادی دارد و می‌داند چطور ارتباط برقرار کند و وارد رختکن شود.»

این بازیکن درباره برگزاری دیدار ال‌کلاسیکو در لاس وگاس اظهار داشت:« برای کسانی که از اینجا هستند، این بازی همیشه جایگاه بسیار خاص و مهمی  دارد. ما هواداران زیادی در آمریکا د اریم. برگزاری چنین دیدارهایی در اینجا بسیار خوب است. بازی در این جو هم برای ما بسیار لذتبخش است.»

او در واکنش به هو شدن پیکه اضافه کرد:« من نمی‌دانم دلیل این کار چه بود. ما آنها را شنیدیم. فکر نمی‌کنم این موضوع اهمیتی برای او داشته باشد. ما او را می‌شناسیم و می‌دانیم که بازیکن قابل تحسینی است. من فکر می‌کنم هو شدن به او انگیزه می‌دهد.»

آلبا درباره جذب بازیکنان جدید که ممکن است رقیب او باشند ادامه داد:« من همیشه از این موضوع استقبال می‌کنم. برای بارسا طبیعی است که بهترین بازیکنان را داشته باشد. آنها همیشه به دنبال بازیکنی در پست من بوده‌اند. من از این نظر به هیچ وجه نگران نیستم.»