تیم امید که از دیروز تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی (قونیه – ترکیه) آغاز کرده بود پیش از سفر به ترکیه دو بازی دوستانه در تهران برگزار می‌کند.

حریفان تیم امید در بازی‌های دوستانه مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هر دو دیدار تیم امید در برابر تیم های لیگ برتری خواهد بود. بازی نخست یکشنبه 9 مرداد ساعت 18 در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی در برابر پرسپولیس برگزار می شود.  این دومین بار است که تیم امید با پرسپولیس بازی می کند. تیم امید پیش از حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند تیم پرسپولیس را 3-1 شکست داده بود. تیم امید روز بعد از این بازی در همان ساعت به مصاف تیم پیکان می رود.

فدراسیون فوتبال اعلام کرده است حضور نمایندگان رسانه ها یا عدم حضور آنها در این دو بازی را در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد کرد.

تیم امید 12 مرداد با 23 بازیکن و 7 عضو کادر فنی راهی ترکیه محل برگزاری مسابقات خواهد شد. تیم امید ایران در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با تیم های مراکش، آذربایجان و عربستان همگروه است که به ترتیب در روزهای ۱۷ مرداد با آذربایجان، ۱۹ مرداد با مراکش و ۲۱ مرداد با عربستان روبه‌رو خواهد شد.