باشگاه تراکتور سومین خرید خارجی خود را دقایقی پیش معرفی کرد. در خبر مربوط به جذب این بازیکن، از او به عنوان بمب نقل و انتقالاتی تراکتور یاد شده است.

تراکتور بمب  نقل و انتقالاتی خود را رو کرد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتور برای جبران نتایج ضعیف فصل گذشته، رویه ای متفاوت را برای لیگ بیست و دوم در پیش گرفته است. این تیم خیلی زود تکلیف سرمربی خود را مشخص کرد تا دوران آماده سازی پیش فصل از دست ندهد. تراکتور در جذب بازیکن هم با وجود ورود دیرتر نسبت به چند تیم اما عملکرد خوبی داشت و دقایقی پیش از سومین خرید خارجی خود نیز رونمایی کرد.

در حالی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص جذب یک ستاره سرشناس توسط باشگاه تراکتور به گوش می رسید و نام های بزرگی نیز مطرح شده بود در نهایت سومین خرید خارجی تراکتوری بازیکنی دورگه بود که خیلی هم شناخته شده نیست.

گوستاوو واگنین، وینگر ۳۰ ساله برزیلی که تابعیت ایتالیایی هم دارد، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان بردیف اضافه شد.

گوستاوو فوتبالش را در تیم برزیلی اوداکس آغاز کرده و سپس برای دنبال کردن رویاهایش به باشگاه ایتالیایی سالرنیتانا پیوست.

این وینگر برزیلی در ادامه دوران حرفه‌ای خود پیراهن تیم‌های نوارا، لچه و مسینا در ایتالیا، یونیورسیتاتیا کرایووا در رومانی، لیائونینگ هووین در چین و عجمان امارات را بر تن کرده است. این بازیکن در طول دوران بازی، چهار جام قهرمانی بالای سر برده است.

گوستاوو که به عنوان بمب نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور معرفی شده، در ۲۹۰ بازی رسمی ۶۹ گل به ثمر رسانده و ۳۰ پاس گل نیز ارسال کرده است.

این وینگر برزیلی فصل گذشته در ۴۴ بازی برای تیم یونیورسیتاتیا کرایووا به میدان رفته و آمار ۱۲ گل و ۷ پاس گل برجای گذاشته است. او تا می 2023 تحت قرارداد باشگاه رومانیایی کرایرو قرار داشت اما این باشگاه نسبت به جدایی او اعلام رضایت کرد تا این بازیکن راهی فوتبال ایران شود.