ژوزه مورایس همچنان به دنبال یک مدافع وسط دیگر است و با این وصف هنوز مشخص نیست انتخاب این مربی پرتغالی برای تشکیل زوج قلب خط دفاعی چه بازیکنانی خواهند بود.

موقعیت ناشناخته برای مدافع استقلال در سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته محمد نژادمهدی و گئورگی گولسیانی در بیشتر بازی‌ها به عنوان زوج قلب خط دفاعی تیم به میدان رفتند و برخلاف فصل بیستم خیلی فرصت به عزت پورقاز که بازیکن ثابت تیم بود و همینطور مهدی‌زاده نرسید.

با حضور مورایس، خروج گئورگی گولسیانی و پورقاز و ورود دانشگر به نظر می‌رسد معادلات قلب خط دفاعی سپاهان در حال تغییر است و در این بین حضور رناتو داسیلویرا شرایط را برای رقابت دشوارتر هم کرده است. اوضاع اما وقتی پیچیده‌تر می‌شود که بدانید ژوزه مورایس و دستیارانش با وجود اینکه آخرین خرید خود را به جذب یک مدافع برزیلی اختصاص داده‌اند، همچنان بازار را برای جذب یک مدافع دیگر بررسی می‌کنند.

با این وصف و با وجود هزینه بالایی که سپاهانی‌ها برای جذب دانشگر انجام داده‌اند هنوز نمی‌توان این بازیکن را یکی از مدافعان ثابت تیم مورایس قلمداد کرد و اگر در کنار رناتو یک بازیکن دیگر خارجی هم برای این پست به خدمت گرفته شود، شاهد رقابت 5 بازیکن مدعی ترکیب اصلی برای گرفتن دو پست در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی خواهیم بود.

مورایس در اردوی ترکیه توانسته به شناخت خوبی از دانشگر، نژادمهدی و درنهایت رناتو داسیلویرا برسد ولی مهدی‌زاده به دلیل مصدومیت کنار تیم حضور نداشت تا همچنان حدس اینکه کدام دو بازیکن قلب خط دفاعی سپاهان را تشکیل خواهند داد کار دشواری باشد.