دروازه‌بان جوان استقلال برخلاف شایعات فعلا در تمرینات تیم امید حضور دارد.

گلر استقلال، فعلا در تمرین تیم امید(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سینا سعیدی‌فر دروازه بان جوان استقلال یکی از نماینده‌های این تیم در تیم فوتبال امید است. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در شرایطی مجوز حضور سعیدی‌فر در اردوی تیم امید را صادر کرده که که روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون رای به محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا رضایی دیگر دروازه‌بان استقلال به خاطر غیبت در اردوی قبلی امیدها داد.

با توجه به اینکه بازیکنان امید قرار است به زودی راهی قونیه ترکیه شوند و در بازی های کشورهای اسلامی شرکت کنند غیبت سعیدی‌فر در هفته نخست لیگ قطعی است. از سوی دیگر رضایی نیز به خاطر محرومیت نمی‌تواند تیمش را مقابل سپاهان در هفته اول همراهی کند. به همین خاطر استقلال برای هفته اول لیگ فقط یک دروازه بان یعنی سیدحسین حسینی را در لیست خود دارد.

این مساله شایعاتی را ایجاد کرد که احتمال دارد ساپینتو دستور بازگشت سعیدی‌فر از اردوی امیدها را بدهد تا روی نیمکت هم مقابل سپاهان گلر داشته باشد.

با این حال سعیدی‌فر در تمرینات تیم امید حضور دارد و فعلا خبری از بازگشت او به اردوی استقلال نیست. این در حالی است که مدیران استقلال هیچ واکنش رسمی به غیبت دو دروازه بان خود در هفته نخست لیگ برتر نداشته اند اما با توجه به اینکه احتمال مصدومیت یا اخراج برای سیدحسین حسینی در جریان بازی وجود دارد، نیاز به حضور یک گلر روی نیمکت قطعی است.

حال باید دید ساپینتو چه تصمیمی در این خصوص می‌گیرد. او یا باید برای دیدار با سپاهان سعیدی‌فر را از اردوی تیم امید برگرداند و یا اینکه یک دروازه بان از امیدهای استقلال به بزرگسالان بیاورد.