مارتین برایثویت، مهاجم بارسلونا، احتمالا در ساعات پیش‌رو به فوتبال عربستان منتقل شود.

با فسخ قرارداد؛ مهاجم بارسا به عربستان می‌رود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز پیش از این در گفتگو با برایثویت به او اعلام کرده بود که در فهرست مازاد این تیم قرار گرفته است و جایی در ترکیب او برای فصل آینده ندارد. 

در حالی که این بازیکن مدعی شده بود که قصد دارد به حضورش در بارسا ادامه دهد و تلاشی برای جدایی از این باشگاه و پیوستن به تیمی دیگر نداشت اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است. 

روزنامه اسپورت خبر داده که یک باشگاه قدرتمند و متمول عربستانی پیشنهاد جذابی به این بازیکن ارائه کرده و او حالا آماده است که دوران فوتبالش را در خاورمیانه ادامه دهد. 

باشگاه بارسلونا امیدوار بود که بتواند او را به فروش برساند اما رابطه بین دو طرف در چند هفته اخیر بسیار پرتنش بوده است. مدیران بارسا در چند هفته اخیر تلاش کردند او را به باشگاه‌های لیگ برتری منتقل کنند اما با پاسخ منفی این بازیکن روبرو شدند. 

حالا هم گفته می‌شود که پیشنهاد چند میلیون یورویی این باشگاه عربستانی است که توجه او را جلب کرده است اما این بازیکن تنها در صورتی حاضر به ترک این باشگاه است که قراردادش با بارسا فسخ شود. 

جدایی او به این شکل سود خاصی برای بارسا نخواهد داشت چون دستمزد این بازیکن قابل توجه نیست و در عین حال، آنها مبلغی نزدیک به 18 میلیون یورو برای خرید او از لگانس هزینه کرده بودند اما با توجه به شرایط فعلی این باشگاه، شاید مدیران بارسا با فسخ قرارداد این بازیکن و انتقال او به عربستان به صورت آزاد موافقت کنند.