نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است شرایط ورزش ایران خوب نیست و دیدگاه وزیر ورزش را به چالش کشید.

ادامه اظهارات نمایندگان مجلس درباره شرایط ورزش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،  این روزها بحث پیرامون شرایط فدراسیون فوتبال و انتخاباتی که قرار است برای انتخاب رئیس این فدراسیون در روزهای ابتدایی شهریور 1401 برگزار شود داغ داغ است و البته در این بین شاهد اظهارنظرهای مختلفی به خصوص از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم که در آستانه جام جهانی حساسیت ویژه‌ای روی فوتبال پیدا کرده‌اند.

احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 11 مردادماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان، در همین زمینه اینطور صحبت‌هایش را با انتقاد از حمید سجادی مطرح کرد: «با وجود گذشت هجده ماه از تصویب قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان متاسفانه هنوز آیین نامه اجرایی این قانون به تصویب هیات دولت نرسیده و عملا ظرفیت های این قانون فعال نشده است.»

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: « آقای وزیر، آیا حال ورزش خوب است؟ آیا صعود به جام جهانی را به حساب حال خوب ورزش می گذاریم؟ آیا بازگشت مسببین پرونده ویلموتس به فوتبال با نظارت ضعیف را حال خوب ورزش می دانیم؟ چطور ممکن است مسببین صد و هشتاد میلیارد تومن پرونده ویلموتس و خسارت به بیت المال سودای بازگشت به تاج ورزش ایران را داشته باشند و شما به عنوان وزیر ورزش بگویید حال ورزش خوب است. آیا حال ورزش خوب است؟».