ریو فردیناند، مدافع سابق منچستر یونایتد معتقد است این فصل هم هیچ تیمی در لیگ جزیره توانایی نزدیک شدن به رقابت من سیتی و لیورپول برای قهرمانی را ندارد.

فردیناند: هیچ تیمی به گرد پای سیتی و لیورپول نمی‌رسد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" ریو فردیناند، مدافع مشهور سال‌های قبل منچستر که این روزها به عنوان یکی از تاثیر‌گذارترین مفسران تلویزیونی فوتبال در انگلیس مشغول به کار است، پیش‌بینی می‌کند امسال، گواردیولا سیتی را به پنجمین قهرمانی در شش فصل می‌رساند و در این راه تنها لیورپول یک رقیب واقعی برای سیتیزن‌ها خواهد بود.

درحالی که نقل و انتقالاتی جدی در چلسی، آرسنال و منچستر انجام شده، اسطوره ۴۳ ساله باشگاه یونایتد معتقد است به مانند سال گذشته که سیتی و لیورپول تنها یک امتیاز برای قهرمانی اختلاف داشتند، بار دیگر اختلافی چشم‌گیر با تیم‌های دیگر لیگ جزیره خواهند داشت و البته باز هم پپ و شاگردانش در پایان فصل قهرمان خواهند شد.

فردیناند در مصاحبه با "فوتبال‌جو" گفت:"فکر می‌کنم بعد از سیتی و لیورپول حداقل ۶ تا ۸ امتیاز اختلاف بین تیم دوم و سوم خواهد بود که شاید تاتنهام با کونته در آن رتبه باشد. فصل گذشته ۱۸ امتیاز بین چلسی و لیورپول با رتبه سوم و دوم فاصله بود."

این پیش‌بینی‌ها درحالی است که منچسترسیتی، استرلینگ و ژسوس را به عنوان دو یار اصلی از دست داده و هالند و فیلیپس را جایگزین کرده و لیورپول هم داروین نونیز را برای پر کردن جای خالی سادیو مانه با قراردادی سنگین به خدمت گرفته است.