مدیران چلسی به بارسا اعلام کردند که حاضر به فروش سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو با مبلغی کمتر از 25 میلیون یورو نیستند.

شرط چلسی برای بارسا؛ دو مدافع با 25 میلیون یورو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسا عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته اما به نظر می‌رسد که کارش هنوز تمام نشده است. 

آنها به صورت جدی به دنبال تقویت خط دفاعی‌شان برای فصل آینده هستند و قصد داشتند بار دیگر بازیکنانی را از چلسی به خدمت بگیرند. این در حالی است که آندریاس کریستنسن هم در اوایل تابستان و پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی به عنوان بازیکن آزاد راهی نوکمپ شده بود. 

آسپیلیکوئتا و آلونسو دو بازیکن مدنظر ژاوی برای پیوستن به بارسا هستند اما چلسی حاضر نیست به آسانی با جدایی این دو بازیکن موافقت کند، خصوصا که تلاش‌های آنها برای بهبود شرایط خط دفاعی و جذب ژول کنده نیز جواب نداد و او راهی بارسا شد. 

روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده که چلسی به مدیران بارسا اعلام کرده که تنها در صورتی حاضر به فروش این دو بازیکن است که 25 میلیون یورو در ازای انتقال آنها به این تیم دریافت کند اما از نظر بارسلونا، این مبلغ برای دو بازیکنی که  تنها یک سال دیگر قرارداد دارند بسیار زیاد است. 

گفته می‌شود این دو بازیکن با بارسا به توافق شخصی دست پیدا کرده‌اند و به مدیران چلسی نیز اعلام کردند که مایل هستند از این تیم جدا و به این باشگاه منتقل شوند اما این موضوع تا به حال مورد موافقت این باشگاه لیگ برتری قرار نگرفته است.