ژول کُنده، مدافع فرانسوی سویا با رقم 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش و قراردادی پنج ساله راهی بارسلونا خواهد شد.

انتقال ستاره فرانسوی به بارسلونا قطعی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می رسید انتقال ژول کُنده به چلسی قطعی شده، اما کاتالان ها در روزهای پایانی معادلات را تغییر دادند و این ستاره فرانسوی را از آن خود کردند. بر اساس ادعای نشریه اسپورت، انتقال ژول کُنده به بارسلونا نهایی شده و دیگر تردیدی در مورد حضور این مدافع فرانسوی در رختکن تیم ژاوی برای فصل بعد وجود ندارد. دو باشگاه بارسلونا و سویا در 24 ساعت اخیر به توافق قطعی رسیده اند و در حال حاضر فقط مراحل اداری برای اعلام این خبر باقی مانده است.

جالب اینجاست بارسلونا در شرایطی موفق شد این انتقال را نهایی کند که حتی پیشنهادی کمتر از رقم چلسی نیز ارائه داد، اما خود ژول کُنده خواهان حضور در  نوکمپ بود و سویا نیز چاره ای جز قبول خواسته بازیکن خود نداشت. چلسی پیشنهادی 55 میلیون یورویی به اضافه 10 میلیون پاداش ارائه کرده بود، اما رقم پیشنهادی بارسلونا 50 به اضافه 10 است و این انتقال با همین رقم نهایی خواهد شد.

البته ژول کُنده در حال حاضر در پرتغال و در اردوی سویا حضور دارد و در حال طی کردن روند مصدومیت خود است. اما این مدافع 26 ساله می خواهد خیلی زود بهبود پیدا کند تا بتواند در هفته های ابتدایی لالیگا نیز در ترکیب ثابت تیم جدیدش قرار گیرد. ابتدا برنامه کادر فنی بارسلونا این بود که ژول کُنده به ایالات متحده سفر کند و خیلی سریع به اردوی تیم بپیوندد، اما حالا این برنامه غیرممکن شده است. در نهایت فعال شدن اهرم دوم اقتصادی به مبلغ 315 میلیون یورو، انتقال ستاره فرانسوی به نوکمپ را نهایی کرد و خوان لاپورتا موفق شد یک خرید بزرگ دیگر در کارنامه خود به ثبت برساند.