یازده دقیقه بازی برای علی علیپور کافی بود تا گل سه امتیازی تیم تازه اش را در دیدار مقابل پاکوش دفریرا به ثمر برساند.

شلیک سه امتیازی علیپور در آغاز فصل نو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ژیل ویسنته با همان حرکات آشنای طولی و فشار روی مدافعان حریف اولین گل تیم جدیدش ژیل ویسنته را در فصل جدید لیگ پرتغال به ثمر رساند؛ گلی سه امتیازی که او را تبدیل به‌ گزینه اول خط حمله در ادامه رقابت های این فصل خواهد کرد.

این گل در فاصله پنج دقیقه مانده به پایان مسابقه با ثمر رسید در حالی که علی علیپور خود در دقیقه ۷۹ وارد میدان شده بود. او روی یک ارسال بلند از میانه میدان و تعقیب توپ و اشتباه دروازه‌بان حریف و پاس هم‌تیمی اش با یک کنترل خونسردانه و یک ضربه مطمئن تک گل بازی را به ثمر رساند تا پنج هزار هوادار ژیل ویسنته به آغوش هم بپرند.

این آخرین مسابقه این‌ هفته لیگ پرتغال بود و تیم ژیل ویسنته را به رتبه پنجم جدول رساند. جدولی که البته فعلا همان صدرنشینان مورد انتظار را دارد؛ پورتو و بنفیکا که که در هفته اول با بردهای پر گل مسابقات خود را به پایان رساندند.

فران ناوارو پاس گل سه امتیازی را برای علیپور ارسال می‌کند؛ جوردی دروازه‌بان تیم حریف مقصر اصلی این گل خورده بود.

علیپور بعد از یک استپ خونسردانه با پای راست دروازه تیم حریف را در دقیقه ۸۵ بازی گشود؛ گلی با ارزش برای ژیل ویسنته سرخپوشان که می‌خواهد امسال هم شرایط خوبی در لیگ پرتغال داشته باشد.

تشکر علیپور از فران ناوارو. علیپور در سومین فصل حضور در لیگ پرتغال برای اولین بار در هفته‌ اول موفق به گلزنی شد تا پنج هزار تماشاگر حاضر ار ورزشگاه در پایان مسابقه یک صدا به تشویق او بپردازند.