تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان(دانشگاهیان انقلابی) لرستان در محکومیت اظهارات یکی از سران فتنه ۸۸ بیانیه صادر کردند

بیانیه دانشگاهیان انقلابی لرستان در محکومیت اظهارات یکی از سران فتنه ٨٨
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان(دانشگاهیان انقلابی) لرستان در محکومیت اظهارات یکی از سران فتنه ۸۸ بیانیه صادر کردند

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ولا یجرمنکم شنأن قوم علی الا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوی

بیانیه دانشگاهیان انقلابی لرستان در محکومیت اظهارات یکی از سران فتنه ٨٨

در حالیکه افکار عمومی جهان به ویژه جهان اسلام در چند روز اخیر و در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی، شاهد سرکوب‌های غیرانسانی صهیونیست‌های اشغالگر در نوار غزه است، پریشان‌حالی و درماندگی سیاسی یکی از سران فتنه ۸۸، در بیانیه‌ی وقیحانه اش پایان تلخی بود بر حیات سیاسی او و هوادارانش و نیز عبرتی آشکار برای کسانی که طی سال‌های حصر از او قدیسی در سیاست ساخته بودند.

این بیانیه نفرت‌انگیز نشان می‌دهد امضا کننده و نویسندگانش فرسنگ‌ها از مردم دورند و  چنان به بن‌بست رسیده‌اند که در بیانی انتحارگونه، بعد از ۱۳ سال بار دیگر به حمایت از اسرائیل و داعش پرداخته‌اند و اثبات کرد که فتنه ۸۸ شورش علیه اسلام سیاسی بود و اگر  مردم سربلند و با بصیرت ایران اسلامی در نهم دیماه پوزه آنان را به خاک نمی‌مالیدند، ارتجاع با تقلب به صحنه حاکمیت باز می‌گشت.

این مطالب وقیحانه نشان می‌دهد که سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی موساد و سیا در تهیه این نسخه دیکته‌ شده برای او مشارکت داشته‌اند و این بیانیه آخر را هم باید از زاویه دیگر بیانیه‌های او در ۱۳ سال گذشته تحلیل و تفسیر کرد! مردی که روزگاری از سر بدمستی قدرت چنان مسخ شد که به آرمان‌ها امام (ره) پشتِ پا زد و همراه با دشمنان انقلاب بساط تفرقه را گستراند؛ این روزها  به چنان حالت رقت‌باری افتاده است که هم‌صدا با باقی‌مانده‌ی سلفی‌ها و تکفیری‌ها به مدافعان و شهدای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و مجاهدان در راه امنیت ملت ایران و مردم منطقه جسارت می‌کند.

این همکاری مشترک علاوه‌ بر نشان دادن مسیر سقوط اخلاقی، عبرتی بزرگ در زاویه  گرفتن با مسیر ولایت است و نشان می‌دهد تنها شاخص و وجه تمایز ماندن در جاده انقلاب و دچار نشدن به انحراف تنها مسیر تبعیت از ولایت است و لاغیر.

ما اعضای تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان، ضمن اعلام انزجار از سران فتنه و ساکتین حوادث فتنه‌گون در قاب تحولات تمدن‌سازِ انقلاب اسلامی، خواهان محاکمه و اِعمال اشدّ مجازات برای این عامل استعمار هستیم و به قاسطین و مارقین انقلاب خمینی کبیر(ره)، هشدار می‌دهیم که خون پاک سرداران و مدافعان حریم ولایت، امروز هم خط بطلانی بر جریان انحراف و فتنه خواهد کشید و شب عاشورای انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنانش به صبح ظهور خورشید ولایت عظمی متصل خواهدگردید. انشاءالله.

والسلام علی من اتبع الهدی

تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان(دانشگاهیان انقلابی) لرستان