با توجه به درخواست تیم‌های لیگ برتری و برخی مشکلات موجود احتمال دارد مسجدسلیمان از میزبانی در این مسابقات منع شود.

بازی‌های نفت مسجدسلیمان به اهواز منتقل می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، طی ماه های گذشته بحث های زیادی پیرامون میزبانی نفت در شهر مسجدسلیمان وجود داشته است. بازی های نفت طی دو سه سال گذشته در شرایطی در مسجدسلیمان برگزار شده که با وجود شرایط نسبتا مناسب چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی اما این شهرستان امکانات مناسب برای میزبانی از لیگ برتر را ندارد.

اصلی ترین موضوع در مسجدسلیمان نبود فرودگاه است که باعث می‌شود تیم‌های مختلف برای سفر به این شهرستان جاده خطرناک و کوهستانی اهواز به مسجدسلیمان را طی کنند. از سوی دیگر در این شهر هتلی وجود ندارد و تیم های لیگ برتری در مهمانسرای دانشگاه آزاد شهر مسجدسلیمان اقامت پیدا می‌کنند که این مهمانسرا نیز وضعیت نامناسبی دارد.

جدا از این اتفاقات در بازی گذشته نفت مسجدسلیمان و مس کرمان قطعی برق یکی از پروژکتورهای ورزشگاه نیز باعث شد تا صدای مسئولان سازمان لیگ در بیاید. به همین خاطر سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ شب گذشته در برنامه فوتبال برتر نسبت به نبود امکانات لازم برای میزبانی از مسئولان مسجدسلیمان گلایه کرد.

در چنین شرایطی گفته می‌شود که احتمال دارد سازمان لیگ با توجه به مشکلات موجود و تا زمان رفع نشدن آن مجوز میزبانی در مسجدسلیمان را از نفت بگیرد. در این شرایط نفتی ها باید بازی های خانگی خود را به شهر اهواز ببرند که البته در مرکز استان خوزستان هم مشکلاتی نظیر تخریب برخی ورزشگاه‌ها از جمله غدیر وجود دارد.

بازی خانگی بعدی نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر مقابل پیکان تهران برگزار می‌شود؛ در این شرایط شایعاتی درباره انتقال میزبانی نفت به اهواز وجود دارد و باید منتظر تصمیم سازمان لیگ فوتبال در این خصوص باشیم.