یک سال قبل میرالم پیانیچ از بارسلونا راهی بشیکتاش شد که برای او یک قدم به عقب بزرگ بود اما ستاره بوسنیایی به بارسلونا برگشته و توانسته اعتماد ژاوی را نیز به دست بیاورد.

تغییر 180 درجه‌ای؛ پیانیچ خوابش را هم نمی‌دید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تور پیش فصل بارسلونا در آمریکا برای میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی، خوب و مثبت بود. او توانست رضایت ژاوی را جلب کند و نشان دهد که شایسته بازی برای بارسلوناست.

هافبک بوسنیایی پس از یک فصل حضور قرضی در بشیکتاش، به بارسا برگشت و از همان ابتدا قصد ماندن داشت. او اخیرا در یک مصاحبه گفت که از کار با ژاوی لذت می‌برد و دوست دارد فصل جاری در بارسلونا بماند. پیانیچ در بازی هفته نخست بارسا برابر رایو وایه‌کانو به میدان نرفت ولی برای بازی شنبه شب در زمین رئال سوسیداد، شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دارد.

سرخیو بوسکتس برابر رایو از زمین اخراج شد و پیانیچ حالا گزینه اول جانشینی کاپیتان بارسلوناست. طبق ادعای اسپورت، ژاوی که برای حفظ پیانیچ به جمع بندی نهایی رسیده، قصد دارد شنبه او را در ترکیب ثابت قرار دهد و این بازیکن شانس بسیار خوبی برای نشان دادن توانایی های خود خواهد داشت. پیانیچ که در دوران حضور رونالد کومان در بارسلونا نیمکت نشین بود و با مربی هلندی به مشکل خورده بود، حالا اطمینان ژاوی را با خود دارد. ستاره بوسنیایی به خاطر اختلاف با کومان به فوتبال ترکیه رفت ولی پس از یک سال توانسته ورق را به سود خود برگرداند. بی شک درخشش برابر سوسیداد، می تواند پیانیچ را به آینده اش در بارسا امیدوارتر کند.