تراکتور بعد از شکست دو بر یک در برابر گل گهر در سیرجان این بار در خانه به زحمت از شکست در برابر ذوب آهن آن هم در ثانیه های پایانی بازی گریخت!

تراکتور و بردیف؛ بدترین شروع در 5 فصل اخیر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این بدترین شروع تراکتور در 5 فصل اخیر بوده است و در همان ابتدای راه قربان بردیف را متوجه کرد که او و تیمش برای امتیازگیری نیازمند ارایه بازی های بهتری در زمین و در برابر حریفان هستند. البته سرمربی روس تراکتور بعد از بازی یک بار دیگر تکرار کرد تیمش به حضور بازیکنان جدید در ترکیب نیاز دارد.

در فصل 98-97 تیم از دو بازی ابتدایی دو امتیاز کسب کرد. در فصل بعد شرایط کمی بهتر شد و تلاش تبریزی ها برای آنها چهار امتیاز به همراه داشت اما در فصل 00-99 تراکتور یک بار دیگر به کسب دو امتیاز از دو بازی ابتدایی برگشت. فصل پیش هم حاصل تلاش تبریزی ها از دو بازی ابتدایی 3 امتیاز بود اما این فصل همان طور که اشاره شد تراکتور تنها  امتیاز را هم در ثانیه های پایانی بازی با ذوب آهن به دست آورد و به زحمت از شکست گریخت! گویی که قرار است تراکتور در امتیاز گیری همانند یک تیم معمولی عمل کند در حالی که کمترین انتظار از تراکتور حضور در جمع مدعیان و دست کم رقابت با مدعیان است. هر چند فصل گذشته تیم از ابتدا تا انتهای بازی ها یکی از تیم های نیمه پایین جدول بود و حتی در برخی از هفته ها تماشاگران بیم این را داشتند که تراکتور برای بقاء در جدول بازی ها بجنگند.

البته باید به این نکته اشاره کرد تراکتور و قربان بردیف نیاز به زمان دارند. او به تازگی به تراکتور آمده و هم چنین ترکیب تیم به نسبت فصل گذشته تغییراتی داشته و زمان می برد هماهنگی لازم در تیم تراکتور به وجود بیاید. حضور بازیکنان جدید در ترکیب تیم هم می تواند تراکتور را در بعد فنی به تیم بهتری تبدیل کند و شاید در هفته های پیش رو دست کم تا پیش از تعطیلی بازی های لیگ برتر شاهد پوست اندازی تراکتور با قربان بردیف باشیم.