مادرید به‌دنبال جایگزینی برای کاسمیرو است و بارسا یک مادریدی را زیرنظر گرفته است.

لحظه به لحظه با آخرین اخبار بازار نقل و انتقالات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این ترتیب در کنار اخبار بازی ها و گل ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

29 مرداد 1401 ساعت 09:10

تصمیم عجیب چلسی؛ مگوایر به لندن می‌رود؟

روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده است که مدیران چلسی قصد دارند پیشنهادی را برای جذب هری مگوایر، مدافع و کاپیتان منچستریونایتد، به این باشگاه ارائه کنند. گفته می‌شود آنها حاضر هستند کریستین پولیشیچ را به عنوان بخشی از این انتقال وارد معامله کنند. 

29 مرداد 1401 ساعت 08:25

پی‌اس‌جی دست بردار نیست؛ سیلوا هدف اصلی

مدیران پاری سن ژرمن به هیچ وجه از جذب برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی سیتی، ناامید نشده‌اند و لوئیس کامپوس عزمش را برای انتقال این بازیکن به پارک دو پرنس جزم کرده است. 

29 مرداد 1401 ساعت 07:40

وینگر آرسنال در یک قدمی جدایی

نیکلاس په‌په، وینگر آرسنال، به زودی با امضای قراردادی قرضی و به مدت یک سال به باشگاه نیس فرانسه ملحق خواهد شد. این دو باشگاه هنوز بر سر مبلغ این انتقال به توافق نرسیده‌اند اما مذاکرات ادامه دارد. 

29 مرداد 1401 ساعت 07:15

مدافع میلان در آستانه تمدید قرارداد

پیر کالولو، مدافع 22 ساله میلان، در آستانه امضای قرارداد جدیدی با این باشگاه است که گفته می‌شود تا سال 2027 مهلت خواهد داشت. 

29 مرداد 1401 ساعت 06:50

آژاکس در فکر بازگرداندن ستاره مراکشی

مدیران آژاکس قصد دارند بار دیگر حکیم زیاش، وینگر مراکشی، را به خدمت بگیرند، البته اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که آنتونی به منچستریونایتد ملحق شود. 

29 مرداد 1401 ساعت 00:10

کاسمیرو شاگرد تن‌هاخ شد

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که کاسمیرو، هافبک باتجربه برزیلی را از رئال مادرید به خدمت گرفته است.

28 مرداد 1401 ساعت 22:58

مهاجم والنسیا در مسیر جدایی

ماکسی گومز، مهاجم اروگوئه ای والنسیا از این تیم جدا خواهد شد. او مورد توجه اورتون، نیوکسل و فنرباغچه قرار دارد و گفته می شود با فنرباغچه به توافقات اولیه نیز رسیده است.

28 مرداد 1401 ساعت 22:25

معارفه رسمی فیلیپ کاستیچ در یوونتوس

امروز ستاره صربستانی جدید یوونتوس رسما به هواداران معرفی شد. فیلیپ کاستیچ که هفته قبل از فرانکفورت به یوونتوس پیوست، امروز با پیراهن شماره 17 یووه مقابل عکاسان قرار گرفت. او گفت که در تیم ملی صربستان پیراهن شماره 17 را به تن می کند و این دلیل اصلی انتخاب این شماره بود. کاستیچ گفت که برای اولین بازی خود بی تاب است.

28 مرداد 1401 ساعت 21:45

پیشنهاد جدید چلسی برای اوبامیانگ

موندودپورتیوو ادعا کرد که باشگاه چلسی برای جذب امریک اوبامیانگ پیشنهاد 18 میلیون یورویی به علاوه مارکوس آلونسو را ارائه کرده است. پیشنهاد اول چلسی 20 میلیون یورو بود که خیلی زود رد شد. بارسا خواهان آلونسو است و با او به توافق نیز رسیده اما مشخص نیست که پاسخ به این پیشنهاد چلسی چه خواهد بود.

28 مرداد 1401 ساعت 20:10

 انتقال قرضی تانگوی اندومبله از تاتنهام به ناپولی

باشگاه ناپولی اعلام کرد که تانگوی اندومبله را در ازای مبلغ یک میلیون یورو و به صورت قرضی جذب کرده است. بند خرید اختیاری در این قرارداد گنجانده شده و ناپولی می‌تواند با پرداخت 30 میلیون یورو در ژوئن 2023 قرارداد اندومبله را دائمی کند.