ایگور کولاکوویچ، سرمربی صربستان، اعتقاد دارد که تیم ملی والیبال ایران نسبت به لیگ ملت‌ها قوی‌تر شده است.

کولاکوویچ: از بردن چنین حریف قدرتمندی خوشحالم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تیم ملی والیبال صربستان در مسابقات لیگ ملت ها از ایران شکست خورده بود، دیروز توانست در یک تورنمنت دوستانه انتقام آن باخت را بگیرد؛ جایی که شاگردان ایگور کولاکوویچ به سختی و با نتیجه ٣-٢ ایران را شکست دادند.

ایگور کولاکوویچ پس پیروزی شاگردانش برابر ایران در دومین روز جام واگنر گفت: دیدار برابر این تیم همیشه سخت و دشوار، ولی جذاب است. تماشاگرانی که به سالن آمده بودند از این بازی لذت بردند چرا که در این دیدار امتیازات زیبایی میان دو تیم رد و بدل شد و در نهایت پیروزی از آن صربستان بود. اگر شرایط کمی متفاوت بود ایران پیروز این دیدار دشوار بود. در نهایت از پیروزی برابر حریفی قدرتمند خوشحالیم.

کولاکوویچ در رابطه با تغییرات در ترکیب ایران گفت: البته که مجرد کمک بسیار بزرگی به این تیم در بخش دفاعی خواهد کرد. در مورد کریمی هم بعد از جراحی اطلاعی از وضعیتش نداشتم. اما مطمئنا بازی به بازی به شرایط مسابقه نزدیک شده و عملکرد خوب خود را تکرار خواهد کرد. صابر کاظمی هم دو هفته پایانی لیگ ملت‌ها برای ایران به میدان نرفت اما حالا با قدرت به ترکیب بازگشته و به تیم کمک می‌کند. چهره جدیدی که در ترکیب تیم ایران جلب توجه می‌کرد جواد معنوی‌نژاد بود که بازیکن با تجربه‌ای است و در آمادگی به سر می‌برد. با این اوصاف تیم کنونی ایران از تیمی که در لیگ ملت‌ها به میدان رفت بسیار قدرتمندتر است.

او در ادامه گفت: نمیخواهم بگویم چه کسی در تیم صربستان بهترین عملکرد را داشت. همه بازیکنان عالی بودند. فقط لیسیناچ کمی بهتر از از سایرین بود.

او در ارتباط با پیش بینی نتیجه قهرمانی جهان گفت: نمی‌خواهم در این مورد اظهارنظر کنم اما مطمئنا رقابت‌های جذابی را شاهد خواهیم بود.