یکی از حواشی های هفته دوم لیگ برتر، لگد سرمربی تیم استقلال به برانکارد اعضای هلال احمر در استادیوم سیروس قایقران بود که موجب واکنش سریع کمیته انضباطی شد .

درخواست ویژه فدراسیون به خاطر اتفاقات انزلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، البته ساپینتو بلافاصله متوجه زشتی رفتار خود شد و از اعضای هلال احمر در استادیوم عذرخواهی کرد و به این نکته هم اشاره کرد که دلیل عصبانیت و لگد او به برانکارد به خاطر شادی آن‌ها بعد از گل تیم ملوان بود.

حالا مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای از عوامل برگزاری مسابقات در استادیوم‌ها خواسته است که در جریان بازی اصل بی‌طرفی را رعایت کنند تا شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

محمد جواد پایینده در مورد این اتفاق گفت: در کمیته انضباطی روی برخورد با این مسائل تأکید دارم و به این پرونده‌ها دقیق رسیدگی خواهد شد تا شاهد استمرار چنین روندی نباشیم. تمام عوامل دخیل در برگزاری مسابقه از جمله توپ‌ جمع‌کن‌ها و افرادی که در حوزه امداد پزشکی فعالیت دارند باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند. گزارش‌هایی دریافت شده که در آن مسابقه شادی اتفاق افتاده که آن اتفاق تلخ را به هیچ‌وجه توجیه نمی‌کند. اما امیدوارم به این موضوع نیز برگزارکنندگان مسابقات توجه داشته باشند تا شاهد تکرار اتفاقات تلخ نباشیم.