بررسی صحنه‌ی معروف بازی شب گذشته بایر لورکوزن برابر هوفنهایم نشان می‌دهد موقعیت شیک به لطف سردار فراهم شد.وقتی سردار آزمون در تب و تاب بدشانسی سوخت

وقتی سردار آزمون در تب و تاب بدشانسی سوخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" سومین بازی لورکوزن در فصل جدید بوندسلیگا هم بدون گل زده برای مهاجم تیم ملی ایران دنبال شد. سردار که بعد از تلاش‌های زیاد برای گلزنی در اولین بازی خانگی برابر آگسبورگ امیدوار بود تا اولین گلش در فصل جدید را مقابل هوفنهایم به ثمر برساند، براخلاف بازی قبل موقعیت چندانی به دست نیاورد و شاید اگر پاتریک شیک روی موقعیت به دست آمده در ابتدای بازی نسبت به جایگیری سردار آزمون آگاهی محیطی داشت، مهاجم ایرانی پایش به گلزنی باز می‌شد.

دیابی با این پاس عرضی سعی می‌کند آزمون را در دهانه دروازه صاحب توپ کند.

درحالی که سردار آزمون خودش را برای وارد کردن توپ به دروازه با ضربه بغل پا آماده می‌کند، پاتریک شیک روی توپ اثر می‌گذارد.

حسرت، تنها دستاوردی است که در پایان این موقعیت برای سردار آزمون باقی ماند.

اما صحنه‌ای که بیش از هر اتفاق دیگری از بازی دیشب لورکوزن برابر هوفنهایم در ذهن هواداران این تیم مانده به جایی مربوط می‌شود که سردار با بدشانسی هرچه تمام‌تر در مسیر شوت زمینی پاتریک شیک به سمت دروازه قرار می‌گیرد و مانع از رسیدن احتمالی توپ به تور می‌شود.

هرچند در این صحنه هم سردار خودش با از راه به در کردن مدافع حریف، فضای پیش روی شیک را فراهم کرد و این بازیکن توانست به راحتی به توپ ضربه بزند. سردار که قبل از مواجه شدن با توپ یک چلنج را با بازیکن هوفنهایم پشت سر گذاشته بود، بلافاصله بعد از اینکه خواست از سرنوشت توپ باخبر شود، ضربه شیک را در مسیر حرکت خودش دید و البته که بر همه پوشیده است او دقیقا می‌خواست چه کاری انجام دهد؛ آیا می‌خواست توپ را کنترل کند و با نیم چرخش وارد دروازه کند یا شاید می‌خواست با یک تک‌ضربه توپ را وارد دروازه کند و یا اینکه تصویر می‌کرد شیک به او پاس داده و می‌خواست جواب او را با پاس دو بدهد اما ضرب توپش بیش از حد شد؟

اما آنچه مشخص است سردار به دلیل برخورد با مدافع آبی‌پوشان جای خودش را در آن لحظه گم کرده بود و قرار داشتن توپ شیک در چارچوب را متوجه نشده بود.

به هرحال، بی‌تابی سردار آزمون برای ثبت اولین گل خودش در فصل جدید و به تبع آن بازگشت لورکوزن به جدول حداقل یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت. جایی که امیدواریم بدشانسی دست از سر مهاجم خوش‌آتیه تیم ملی بردارد و روند گلزنی‌هایش را آغاز کند.