ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را به طور کامل تکذیب نکرد.

واکنش جالب سرمربی دورتموند به خبر جذب رونالدو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل تابستان تقریبا نام اغلب تیم‌های مطرح فوتبال اروپا به‌عنوان مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد مطرح شده و البته این اخبار هنوز سرانجامی نداشته است. در روزهای اخیر از دورتموند نیز به‌عنوان یکی از مشتریان این بازیکن بزرگ نام برده شده و با توجه به حضور این باشگاه در لیگ قهرمانان فصل جاری، ممکن است رونالدو در ادامه حضور در بوندس‌لیگا را نیز تجربه کند.

حالا ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در این‌رابطه گفت: "بی تردید اخبار مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه، بزرگترین شایعه‌ای در تاریخ فوتبال بوده که در مورد دورتموند مطرح شده است. اما ما تا به حال در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده‌ایم و من علاقه‌ای به صحبت کردن در رابطه با این مسائل ندارم. اما رونالدو بهترین بازیکنی است که من تا امروز بازی‌اش را از نزدیک دیده‌ام."

البته هانس یواخیم واتسکه، مدیر این باشگاه چند روز قبل علی‌رغم ابراز علاقه شدید به رونالدو مدعی شد این باشگاه مذاکره‌ای با ستاره پرتغالی نداشته است. پرداخت دستمزد هنگفت رونالدو برای تیمی مانند دورتموند بسیار دشوار است و به نظر راه حلی جز واکنش خود این بازیکن و شفاف سازی در مورد آینده وجود ندارد.