شرایط برای ستاره پرتغالی اصلا مساعد نیست؛ اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد از رفتار او بعد از بازی با رایو وایه‌کانو ناراضی است.

خبر تلخ به رونالدو؛ حکم اسارت قطعی شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان باعث شد از همان اواخر فصل گذشته شایعاتی در مورد تمایل کریستیانو رونالدو، گلزن 37 ساله و باتجربه، به جدایی از این باشگاه شنیده شود. اما این اخبار با غیبت رونالدو در اردوی پیش فصل باشگاه در آسیا شدت گرفت و این ستاره پرافتخار ابتدا دلایل خانوادگی را علت اصلی این تصمیم عنوان کرد. اما در همان مقطع نیز به نظر می رسید کریستیانو رونالدو تمایل به ماندن در اولدترافورد ندارد و تحرکات این بازیکن برای جدایی آغاز شده است.

اما در نهایت هیچ تیم بزرگی به صورت جدی برای خرید این گلزن بزرگ اقدام نکرد و در واقع چاره ای پیش روی او جز بازگشت به تمرینات نبود. پس رونالدو هفته گذشته بالاخره در کمپ تمرینی باشگاه حضور یافت تا امید هواداران یونایتد برای ماندن او افزایش یابد.

پس از تنها دو جلسه تمرین، کریستیانو رونالدو اولین بازی پیش فصل خود را در جریان تساوی 1-1 مقابل رایو وایه‌کانو انجام داد و البته بعد از تنها یک نیمه تعویض شد. اما این ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان مسابقه تصمیم به ترک استادیوم اولدترافورد و بازگشت به خانه گرفت و به نظر می رسد این رفتار چندان به مذاق اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد خوش نیامده است.

نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد معمولا بازیکنانی که در روز مسابقه در زمین حتی برای دقایقی حضور داشته اند، باید در پایان بازی نیز راهی رختکن شوند تا سرمربی تیم در مورد اتفاقات مسابقه با آنها صحبت کند. اما رونالدو 10 دقیقه قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کرد و تمایلی به حضور در رختکن در پایان دیدار دوستانه برابر رایو وایه‌کانو نشان نداد. به عنوان مثال دیوگو دالوت که در لیست تیم در روز مسابقه حضور نداشت نیز زودتر از حالت عادی استادیوم را ترک کرد، اما معمولا این شرایط در مورد بازیکنان ثابت کمی متفاوت است.

هنوز مشخص نیست رونالدو قصد دارد فصل بعد در ترکیب منچستریونایتد به میدان برود یا نه. اما حداقل شواهد حاکی از آن است فعلا چاره ای جز ماندن پیش روی این ستاره بزرگ نمانده و مدیران باشگاه نیز از اصرار مبنی بر تمایل به حفظ شماره هفت ترکیب شیاطین سرخ، عقب نشینی نمی‌کنند.

در حقیقت به نظر می رسد هیچ تیمی حاضر به خرید رونالدو در شرایط فعلی نیست و به همین دلیل ماندن در اولدترافورد نه انتخاب او، بلکه تنها گزینه ممکن محسوب می شود. تیم هایی چون چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن همگی از جذب کریستیانو رونالدو انصراف داده اند، مذاکرات با ناپولی خوب پیش نرفته و انتقال قرضی به اسپورتینگ لیسبون نیز شایعه ای خیالی محسوب می شود.

سن و سال این بازیکن و البته دستمزد هنگفت او، باعث شده کمتر تیمی حاضر به ریسک جذب رونالدو در این شرایط باشد. به هر حال رونالدو اردوی پیش فصل را از دست داد و بعید است اریک تن هاخ حداقل در هفته های ابتدایی تمام 90 دقیقه را به او میدان دهد. در فاصله چهار ماه مانده تا شروع جام جهانی، رونالدو در شرایطی بحرانی قرار گرفته و از تمرکز لازم برای شروع فصلی درخشان برخوردار نیست.