پاری‌سن ژرمن بعد از یک هفته ملتهب، در دیدار امشب مقابل لیل تنها بعد از 8 ثانیه به گل رسید.

پایان شایعات بعد از 8 ثانیه؛ خنده به پی‌اس‌جی برگشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی‌ها هفته گذشته موفق شده بودند در خانه مقابل مون پلیه به پیروزی 5-2 برسند اما همه‌چیز تحت‌تاثیر بگو مگوی نیمار و کیلیان امباپه سر پنالتی دوم این تیم در آن بازی قرار گرفت.

در آن دیدار امباپه پنالتی اول تیمش را از دست داد و پس از اینکه داور یک‌بار دیگر اعلام پنالتی کرد، این‌بار نیمار اجازه نداد که او پشت ضربه قرار بگیرد و خودش توپ را وارد دروازه کرد.

در یک صحنه هم امباپه از اینکه هم‌تیمی‌هایش به او پاس ندادند، ناراحت شد و حرکتش به سمت دروازه حریف را ادامه نداد.

همه این اتفاقات باعث شد تا موجی از شایعات در مورد اختلاف در رختکن پاری‌سن ژرمن منتشر شود و گفته شود که ستاره فرانسوی این تیم در رختکن تک افتاده و رابطه گرمی با دیگر هم‌تیمی‌هایش ندارد؛ شایعه‌ای که در دیدار امشب مقابل لیل، خیلی زود رنگ باخت.

مسی روی اولین ضربه به توپ در این دیدار پاس گل داد و امباپه با اولین ضربه گل زد؛ یک نمایش درخشان از ستاره‌های پی‌اس‌جی

شاگردان کریستوف گالتیه که بازی را در نیمه اول شروع کردند، تنها 8 ثانیه بعد به گل رسیدند. نیمار بازی را از وسط زمین با یک پاس رو به عقب برای مارکو وراتی آغاز کرد. هافبک ایتالیایی توپ را به نیمار برگرداند و او هم این‌بار لیونل مسی را صاحب توپ کرد. ستاره آرژانتینی که متوجه حرکت امباپه روی خط آفساید شده بود، با یک پاس عالی به پشت مدافعان، او را راهی دروازه کرد و در نهایت این ستاره فرانسوی با یک ضربه راحت از بالای سر دروازه‌بان، یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ یک را به ثمر رساند.

شادی پاریسی‌ها مهمتر از خود گل بود؛ امباپه، مسی و نیمار که در هفته گذشته بارها نام‌شان در اخبار شنیده شد، این‌بار به دلیل بهتری خبرساز شدند.

بعد از این گل امباپه با چهره‌ای خنده به سوی هم‌تیمی‌هایش دوید و همه پاریسی‌ها با تشکیل یک حلقه شادی، این گل را جشن گرفتند؛ نمایشی از اتحاد از سوی شاگردان کریستوف گالتیه تا اجازه ندهند اتفاقات دیدار هفته گذشته از همین ابتدای فصل آنها را به حاشیه ببرد.