تیم کایسری اسپور در حضور ثابت دو بازیکن ایرانی خود مقابل باشاک‌شهیر مغلوب شد.

شکست کایسری اسپور با حسینی و کریمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سوم سوپر لیگ ترکیه یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که برای دومین بار در این فصل سیدمجید حسینی و علی کریمی را به‌ صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه فاتح تریم استانبول مقابل باشاک‌شهیر رده هشتمی قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی در حالی که در خانه باشاک‌شهیر به میدان می‌رفتند، برخلاف هفته گذشته نتوانستند به برتری دست پیدا کنند و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند تا همچنان با سه امتیاز در رتبه یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه باقی بمانند.

تیم فوتبال کایسری اسپور که در نخستین مسابقه فصل مقابل بشیکتاش شکست خورده و در دیدار قبلی خود به برتری برابر استانبول اسپور دست پیدا کرده بود، در دیدار با باشاک‌شهیر نیز نتوانست امتیاز بگیرد و مغلوب شد.

سیدمجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش داشت، در دیدار مقابل باشاک‌شهیر هم تا پایان مسابقه در زمین بود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت به خاطر اخراج در نخستین بازی فصل، در دیدار با باشاک‌شهیر تا دقیقه ۷۳ بازی کرد.