پرسپولیس به دنبال جذب کاوه رضایی و شیخ دیاباته است و سایر تیمها جذب بازیکنان آزاد را دنبال می‌کنند؛ نقل و انتقالات هنوز در فوتبال ایران ادامه دارد.

آخرین بمب نقل و انتقالات چه کسی است؟ (زنده)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز پایانی نقل و انتقالات با حداقل اخبار رسمی و حتی گمانه‌زنی‌‌های غیررسمی به پایان رسید و شاید تنها اتفاق مهم، فسخ قرارداد شرزود تمیروف با پرسپولیس و توافق سرخ‌پوشان با شیخ دیاباته بود. همچنین معادله مهم در فهرست استقلال نیز حل نشد تا به این‌ترتیب آبی‌پوشان چالشی بزرگ را در فهرست 20 نفره خود داشته باشند.

این در حالی است که بسیاری از هواداران فوتبال منتظر فسخ قرارداد سعید عزت‌اللهی با وایله و مهرداد محمدی با العربی بودند اما این اتفاق نیز رخ نداد تا بازگشت آنها به ایران منتفی شود.

با این حال خیل عظیم بازیکنان شناخته شده که تیم ندارند و به‌صورت آزاد می‌توانند در روزهای آینده مقصد خود را برگزینند، باعث شده تا باوجود پایان رسمی پنجره تابستانی، نقل و انتقالات همچنان در فوتبال ایران ادامه دار باشد.

وب‌سایت "ورزش سه" از ساعاتی مانده به پایان نقل و انتقالات، اخبار را به‌صورت لحظه به لحظه پوشش داده است که در ادامه می‌توانید آنها را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

31 مرداد 1401 ساعت 12:46

محمدرضا مهدی‌زاده مدافع سپاهان که شب گذشته قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود، با انتشار یک پست از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

31 مرداد 1401 ساعت 12:39

اگر چه پنجره تابستانی در فوتبال ایران بسته شده است اما تیم ها در صورتی که جای خالی داشته باشند با استفاده از سهمیه فیفا می توانند بازیکن جدید به‌خدمت بگیرند.  این بازیکنان باید پیش از 31 مرداد قرارداد خود با تیم سابق را فسخ کرده باشند.

31 مرداد 1401 ساعت 12:27

مهاجم پرسپولیس در لیگ ستارگان

امیر روستایی مهاجم سابق پرسپولیس که در کارنامه‌اش بازی برای پیکان تهران و نفت مسجدسلیمان هم دیده می‌شود، با باشگاه الشحانیه قطر به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد.

31 مرداد 1401 ساعت 11:30

خرید لیگ یکی در جمع شاگردان مهاجری

متین پارسا بازیکن فصل گذشته ماشین سازی تبریز جدیدترین خرید نفت مسجدسلیمان محسوب می‌شود که به عضویت شاگردان رضا مهاجری در آمده و در ادامه فصل این تیم را همراهی خواهد کرد.

31 مرداد 1401 ساعت 11:00

مربی استقلالی در تیم امیدهای الامارات

رضا عنایتی به عنوان سرمربی امیدهای الامارات انتخاب شده و با بایکنان جوان اماراتی سر و کار خواهد داشت‌. او پیش تر پیشنهاد دستیاری ساپینتو در استقلال را رد کرد.

31 مرداد 1401 ساعت 10:30

محمدی در لیگ ستارگان جابجا می‌شود

مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی قطر قصد دارد در ادامه فصل راهی تیم السیلیه شود. محمدی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته، در شرایطی که چندی پیش نیز بحث‌هایی درباره بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران شکل گرفته بود و در گفتگویی آن را رد کرده، اکنون برای ادامه دوران فوتبالی‌اش در لیگ ستارگان قطر تصمیم جدیدی اتخاذ کرده و قصد دارد راهی تیم السیلیه شود.

31 مرداد 1401 ساعت 00:43

یونس دلفی در فولاد خوزستان

مهاجم سابق استقلال خوزستان پس از سه فصل حضور در بلژیک و کرواسی، با فولاد برای حضور در این تیم به توافق رسید.

31 مرداد 1401 ساعت 00:34

گل‌گهر ناکام در جذب دوباره زنده روح

پیوستن احمد زنده روح به گل‌گهر نیز به نیم فصل موکول شد و او نتوانست از فجرسپاسی جدا شود.

31 مرداد 1401 ساعت 00:12

محمدرضا مهدی زاده قراردادش را در آخرین لحظات با سپاهان فسخ کرد تا امکان جابجایی را داشته باشد.

30 مرداد 1401 ساعت 23:52

العربی با محمدی فسخ نکرد

در حالی که شایعاتی پیرامون بازگشت مهرداد محمدی به فوتبال ایران وجود داشت، هیچ خبری در مورد توافق او برای فسخ قرارداد منتشر نشد تا به این ترتیب این بازیکن هم در خارج کشور ماندگار شود.