کارشناس مارکا ضمن تمجید از بازی درخشان آنسو فاتی برابر رئال سوسیداد، گفت که نمی توان روی او قیمت گذاشت.

فاتی طلای خالص است؛ نمی‌توان روی او قیمت گذاشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کار بارسلونا برای پیروزی بر رئال سوسیداد گره خورده بود و بازی تا دقیقه 66 با نتیجه 1-1 دنبال می شد. در این لحظه آنسو فاتی با پاس پشت پای خود به عثمان دمبله باعث شد دومین گل بارسا به ثمر برسد و در ادامه روبرت لواندوفسکی و فاتی گل های بعدی را زدند.

فاتی با یک گل و دو پاس گل، همراه با لواندوفسکی، ستاره بارسلونا بود. گیله اوسکیانو، کارشناس مارکا، در تمجید از فاتی گفت:« ورود او به زمین ورق را برگرداند. فاتی بازیکنی با خصوصیات منحصر به فرد است و می تواند سرنوشت یک بازی را تغییر دهد. فاتی طلای خالص است و نمی توان روی او قیمت گذاشت. او هر بار که وارد زمین می شود، روند بازی را عوض می کند. فاتی یا گل می زند یا گل می سازد و همیشه به سود تیمش کار می کند.»

اوسکیانو ادامه داد:« در دو فصل گذشته او درگیر مصدومیت ها بود و فکر می کنم ژاوی بهترین برنامه را برایش در نظر گرفت. ژاوی به خوبی از فاتی مراقبت کرد و پس از بهبودی به او میدان نداد. کاری که ژاوی برای فاتی انجام داد، بسیار ارزشمند است. فاتی نیاز به زمان داشت و اینکه ترس از مصدومیت نیز در او از بین برود. فصل قبل فاتی فشار سنگینی روی خودش حس می کرد و این شاید باعث مصدومیت دوباره او شد. امیدوارم فاتی این روند را تا جام جهانی ادامه بدهد.»