شرایط آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی، در اتلتیکو مادرید باعث نگرانی جدی مدیران بارسلونا شده است.

دردسر جدید بارسا؛ اتلتیکو، گریزمان را نمی‌خواهد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان با آغاز فصل جدید جایگاهش را در ترکیب اصلی اتلتیکو مادرید از دست داده است و این موضوع چندان به سود بارسلونا نیست. 

این بازیکن فرانسوی در دو بازی ابتدایی اتلتیکو در فصل جدید لالیگا بازیکن تعویضی بوده است. او 30 دقیقه برابر ویارئال و 30 دقیقه هم برابر ختافه بازی کرد و یک گل هم در این بازی به ثمر رساند. 

این اتفاق باعث ایجاد نگرانی جدی برای مدیران بارسا شده است. آنها معتقد هستند که مدیران اتلتیکو از دیه‌گو سیمئونه خواسته‌اند که این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش قرار ندهد و هدفی که از این کار دارند این است که مجبور به فعال کردن بند خرید این مهاجم فرانسوی در انتهای فصل نباشند. 

گریزمان در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسا جدا شد و به صورت قرضی به مدت دو فصل بار دیگر به اتلتیکو برگشت. این باشگاه موافقت کرده بود که تمامی دستمزد این بازیکن را در طول این دو فصل پرداخت کند. 

این قرارداد شامل بند خرید 40 میلیون یورویی برای اتلتیکو بوده است اما این بند تنها در صورتی اجباری خواهد بود که گریزمان در 50 درصد از دیدارهای اتلتیکو در طول این دو فصل در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. 

به این ترتیب اگر این اتفاق رخ ندهد، اتلتیکو می‌تواند بند فسخ را فعال نکند و پس از پایان مهلت قرارداد این بازیکن، او را به بارسلونا برگرداند. اتفاقی که با توجه به دستمزد بالای گریزمان به هیچ وجه خوشایند نیست و از همین حالا باعث نگرانی در نوکمپ شده است.