ژاوی پس از یک فصل بدون جام، برای ساختن یک بارسلونای ترسناک برنامه‌ای خاص دارد.

برنامه ویژه ژاوی؛ بارسلونای ترسناک با پدری و لِوا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش فصل 23-2022 لالیگا شروع شد و بارسلونا از دو بازی خود توانسته چهار امتیاز کسب کند. روبرت لواندوفسکی پس از ناکامی در گلزنی برابر رایووایه‌کانو، توانست برابر رئال سوسیداد دو گل بزند و نوید روزهای درخشانی را بدهد. به غیر از لواندوفسکی، دیگر ستاره درخشان بارسلونا پدری است. بارسا نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته ولی چیزی که تغییر نکرده، عملکرد پدری است. ستاره جوان که در مقطع پایانی فصل گذشته مصدوم شد و نتوانست بارسلونا را در بازی های حساس پایان فصل همراهی کند، فصل جاری را کاملا آماده شروع کرده و آمار و ارقام نیز این را ثابت می کند.

در بازی اخیر بارسلونا برابر رئال سوسیداد، او بهترین هافبک تیمش بود. پدری گل نزد و پاس گل هم نداد ولی رهبر بارسا در میانه زمین بود. او به شکل بازی بارسلونا نظم می داد و از 78 پاس او 71 پاس درست بود و به مقصد رسید. پدری در طول 90 دقیقه، کارگردان حملات بارسلونا بود. در بازی قبل برابر رایو وایه‌کانو که بارسا بدون گل متوقف شد نیز پدری یکی از بهترین های بارسلونا بود. او بار دیگر ثابت کرد که بازیکنی بدون جانشین در بارسلوناست. حریفان بارسا نیز حالا می دانند که برای متوقف کردن این تیم باید پدری را در زمین محدود کنند ولی این هرگز کار ساده‌ای نیست. در بازی برابر سوسیداد، روی پدری بیش از هر بازیکن دیگری خطا شد(6 بار). 

او بیش از هر بازیکن بارسا توپ‌ربایی کرد(یازده بار)، در 14 جدال میانه میدان برنده شد، پنج دریبل موفق داشت(بیشتر از هر بازیکن بارسا). بیشتر از همه پاس داد و یکی از سه بازیکن برتر بارسا در باز پس‌گیری توپ بود. 

در دو بازی اخیر بارسلونا، هماهنگی بین پدری و روبرت لواندوفسکی نیز چشمگیر بود. این یکی از برنامه‌های ویژه ژاوی برای بارسلوناست و ایجاد هماهنگی بین پدری و لواندوفسکی از بازی های پیش فصل شروع شد. موردی که در دو بازی نخست لالیگا نیز مشهود بوده است. در هفته های پیش رو باید منتظر هماهنگی بیشتر این دو بازیکن باشیم؛ اتفاقی که بارسلونا را به تیمی خطرناک‌تر از همیشه بدل خواهد کرد. نمایش درخشان پدری و گلزنی‌های لواندوفسکی(دو گل برابر سوسیداد)، باعث شده تا هواداران بارسا از حالا رویاپردازی های خود را شروع کنند. این دو ستاره با درایت ژاوی، بارسلونا را تا کجا خواهند برد؟