مدیران منچستریونایتد امیدوار هستند که خریدهای جدید نظر کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، برای ترک این باشگاه را عوض کرده باشند.

امیدواری یونایتد؛ خریدها نظر رونالدو را عوض کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو دو ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد از یونایتد جدا شود و از آن زمان تا به حال نیز تلاش‌های زیادی برای یافتن باشگاهی جدید برای او صورت گرفته است. 

تصمیم این بازیکن 37 ساله مورد استقبال دیگر بازیکنان این تیم قرار گرفت که از رفتارهای او و حضورش در رختکن چندان راضی نبودند اما چندان به مذاق مدیران این باشگاه خوش نیامد. 

پیش از این گفته شده بود که این تصمیم رونالدو دو دلیل اصلی دارد که یکی عدم صعود یونایتد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و دیگری عدم جذب بازیکنان بزرگ و تلاش برای تقویت این تیم و بهبود شرایط آن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. 

حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده است که مدیران یونایتد معتقد هستند که جذب بازیکنانی چون کاسمیرو و آنتونی باعث شده است که نظر این بازیکن تغییر کند و او قصد دارد به حضورش در این باشگاه و در جمع شاگردان اریک تن‌هاخ ادامه دهد. 

به نظر می‌رسد که این ستاره پرتغالی تحت تاثیر عملکرد خوب چند روز اخیر مدیران یونایتد در بازار نقل و انتقالات قرار گرفته و به این باور رسیده است که این تیم توانایی ارائه عملکردی قابل قبول در این فصل را خواهد داشت. 

این در حالی است که ژرژ مندس، مدیر برنامه او، بارها سعی کرد باشگاه‌های بسیاری را برای جذب این بازیکن متقاعد کند اما در انجام این کار موفق نبود.