حسین مراد مند، مدافع استقلال، با انتشار یک استوری، به صورت رسمی از پایان خدمت سربازی خود خبر داد.

پایان رسمی دوران سربازی مدافع استقلال (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حسین مرادمند و سیاوش یزدانی، دو مدافع استقلال هستند که فصل گذشته و در ابتدای نیم فصل دوم، راهی خدمت سربازی شدند و نتوانستند فصل را با آبی‌پوشان به پایان برسانند.

از آنجایی که پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر در آن مقطع بسته شده بود، این دو نفر به ناچار راهی دسته اول شده تا با حضور در تیم ملوان، دوران سربازی خود را سپری کنند که البته هیچ‌گاه برای این تیم به میدان نرفتند و علت آن، شرایط نامساعد روحی آنها اعلام شده بود.

یزدانی که چند وقت پیش توانست با استفاده از قوانین کفالت، نامه معافیت خود را دریافت کند، به تمرینات تیم بازگشت اما حسین مرادمند که با استفاده از بندهای کسری خدمت از جمله تأهل، جبهه پدر و... با کسری خدمت قابل توجهی روبرو شده بود، نیاز به گذر زمان داشت تا به صورت قانونی خدمت سربازی خود را به پایان برساند اما در این مدت با مجوزی که از سوی باشگاه ملوان و ارتش دریافت کرده بود، در تمرینات استقلال شرکت کرد.

با این حال، مرادمند امروز توانست تمامی مراحل دریافت مدارک پایان خدمت خود را سپری کند و رسما سربازی این بازیکن نیز پایان یافت تا او از بازی هفته بعد برابر پیکان مشکلی برای همراهی استقلال نداشته باشد.

این مدافع آبی‌پوش با انتشار یک استوری، اتمام خدمت سربازی خود را اعلام کرد.