ماسیمو مائورو، هافبک سابق یوونتوس، به انتقاد از رفتار کریستیانو رونالدو در دوران حضور در این باشگاه پرداخته است.

اتهام بزرگ به رونالدو؛ ضرب و شتم ستاره یوونتوس!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در سال 2018 و برای شکستن طلسم ناکامی یوونتوس در لیگ قهرمانان راهی این باشگاه شده و علی‌رغم زدن بیش از 100 گل در طول سه سال با لباس این تیم، حتی حضور در نیمه نهایی این تورنمنت را نیز تجربه نکرد. حالا ماسیمو مائورو، هافبک سابق و ایتالیایی یوونتوس، فاش کرد رونالدو در آخرین روزهای حضور در این باشگاه دست روی فدریکو کیه‌زا، ستاره جوان بیانکونری بلند کرده و حتی آندره‌آ پیرلو به همین دلیل این ستاره پرتغالی را نیمکت نشین کرده است.

ماسیمو مائورو گفت: "رونالدو را با مارادونا مقایسه نکنید. در شرایطی که کریستیانو رونالدو در رختکن اصلا محبوبیتی ندارد، دیگو مارادونا بین همه هم‌تیمی‌هایش بازیکنی بسیار محبوب بود. یک بار رونالدو دستش را به سمت یکی از هم‌تیمی‌هایش در رختکن یوونتوس بلند کرده، فدریکو کیه‌زا باید شجاعت داشته باشد و این موضوع را به‌صورت علنی اعلام کند. اصلا به همین دلیل بود که آندره‌آ پیرلو در آخرین بازی خود روی نیمکت یوونتوس، نام کریستیانو رونالدو را در ترکیب یوونتوس قرار نداد.

رونالدو برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به تورین رفت و تنها چیزی که به آن نرسید موفقیت در این تورنمنت بود و این بازیکن تنها حضور در مراحل یک‌چهارم و یک‌هشتم نهایی را در این باشگاه تجربه کرد."