شبکه رادیویی RMC Sport می‌گوید باشگاه مارسی پیشنهاد به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو را رد کرده است.

ادعای جدید؛ مارسی هم رونالدو را نخواست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فهرست باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا که گفته می‌شود پیشنهاد به‌خدمت‌گرفتن کریستیانو رونالدو را رد کرده‌اند؛ طولانی‌تر می‌شود. رونالدو امسال تابستان به‌صراحت از تمایل خود برای ترک منچستریونایتد خبر داد تا آغازگر یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های نقل و انتقالات تابستانی باشد. پرونده‌ای که تا این لحظه همچنان باز است.

رونالدو از عملکرد ناامیدکننده یونایتد در فصل 22-2021 عصبانی بود. عملکردی که به کسب مقام ششم در لیگ برتر و عدم صعود به لیگ قهرمانان منجر شد. به نظر می‌رسید کریستیانو حاضر به بازی کردن در لیگ اروپا نیست و یکی از مهمترین عواملی که باعث شد او تصمیم به ترک باشگاه یونایتد بگیرد؛ همین بود.

در این مدت نام باشگاه‌های زیادی به‌عنوان مقاصد احتمالی ستاره پرتغالی مطرح شد. باشگاه‌هایی از جمله بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، بارسلونا، اسپورتینگ لیسبون، بوروسیا دورتموند و چلسی. اما در نهایت به دلیل سن بالای رونالدو و دستمزد سنگین او هیچ‌یک از این شایعات به واقعیت تبدیل نشد.

در تازه‌ترین ادعا، شبکه رادیویی RMC Sport اعلام کرد باشگاه مارسی هم چندی پیش به جذب رونالدو ابراز تمایل کرده بود ولی حالا از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده و دیگر حاضر نیست اقدامی رسمی در این‌باره انجام دهد.