پاس علی نعمتی از سمت چپ، کنترل، چرخش و شوت یورگن لوکادیا شرح اولین گل این مهاجم هلندی در لیگ ایران است.

گزارش زنده؛ پرسپولیس 1 - صنعت نفت ۰
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم‌هایی که فصل گذشته ترمز پرسپولیس را در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی کشید، صنعت نفت آبادان بود. نفتی‌ها با هدایت منصوریان در هفته‌های پایانی لیگ بیست و یکم دو بر صفر پرسپولیس را شکست دادند. حالا پرسپولیس با چهره‌ای دگرگون شده در پی پاک کردن آن خاطره بد مقابل صنعت نفت در حضور هوادارانش است.

صنعت نفت نیز که با هدایت رضا پرکاس در هفته گذشته نخستین پیروزی فصلش را مقابل هوادار تجربه کرد انگیزه‌های زیادی برای کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی دارد.

سرخ‌ها در اولین بازی خانگی فصل خود مقابل فولاد به سد محکمی خوردند و موفق به پیروزی نشدند و امشب نیز احتمالا کار چندان راحتی مقابل دیگر حریف خوزستانی خود ندارند پرسپولیس فرصت مناسبی دارد که با پیروزی در این بازی از استقلال تهران جلو بزند.

هفته چهارم لیگ بیست و دوم/ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ساعت ۱۸:۳۰/ ورزشگاه آزادی

تیم داوری: امیرسامان سلزانی، مهدی عالیقدر، هادی طوسی و سعید رحیمی/ ناظر: محمود رفیعی

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، یورگن لوکادیا

صنعت نفت:

احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، حسین ساکی، حسین پورامینی (۳۸-عباس بوعذار)، سینا مریدی، شیرالدین بابایوف، امیرحسین فرهادی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان

⚽ شرح گل:

پرسپولیس یک- صنعت نفت صفر (دقیقه ۲۷: یورگن لوکادیا): پاس علی نعمتی از سمت چپ به مهاجم هلندی قرمزها رسید و یورگن لوکادیا با یک چرخش خوب و ضربه دقیق به چارچوب درحالی که مرادیان هم می‌توانست بهتر عمل کند دروازه را باز کرد.

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۴: موقعیت برای لوکادیا در محوطه جریمه به وجود آمد که داور به طور عجیبی خطای او را اعلام کرد.

دقیقه ۶: پرسپولیسی‌ها در این لحظات با تعداد نفرات زیادی حملات متعددی را ترتیب دادند و در نهایت یک ضربه ایستگاهی نصیب سرخ‌ها شد.

دقیقه ۲۲: سانتر اسماعیلی فر از سمت راست با ضربه بی دقت لوکادیا به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: امید خالدی اجازه نداد سعید صادقی با مرادیان تک به تک شود.

دقیقه ۲۶: خطرناک‌ترین فرصت پرسپولیس با پاس در عرض لوکادیا به عالیشاه به دست آمد که شوت محکم امید، نفسگیر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: شوت خطرناک محمد طیبی با اختلاف کم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: اشتباه گولسیانی باعث توپگیری بازیکن صنعت نفت شد و بیرانوند با صورت توپ را دور کرد و در ادامه نیز شوت فرهادی از بالای دروازه به بیرون رفت.